‘VOICE OF GOLF’: پیتر آلیس ، بازیکن سابق جام رایدر ، در 89 سالگی درگذشت

محتوای مقاله

تور اروپا روز یکشنبه اعلام کرد ، پیتر آلیس بازیکن سابق جام رایدر ، که در مسابقات حرفه ای خود قبل از حضور در مقام مفسر که در آن از او به عنوان “صدای گلف” یاد می کردند ، 31 تورنمنت را به دست آورد ، در سن 89 سالگی درگذشت.

تور در بیانیه ای اضافه کرد ، آلیس انگلیسی ، که در سال 2012 به دلیل خدماتش به این ورزش به تالار مشاهیر گلف جهان راه یافت ، روز شنبه در خانه اش با آرامش درگذشت.

کیت پلی ، مدیر عامل تور اروپا گفت: “ما از شنیدن خبر فوت پیتر آلیس ، واقعاً یکی از بزرگان گلف ، بسیار ناراحت هستیم.”

“پیتر در همه کارهایی که در بازی ما انجام داد ، اما به ویژه به عنوان بازیکن و پخش کننده ، نمره پاک نشدنی گذاشت و میراث قابل توجهی از خود برجای گذاشت. افکار ما با همسرش جکی و خانواده آلیس است. “

آلیس در سن 16 سالگی در سال 1947 حرفه ای شد ، قبل از اینکه با هشت بار حضور در تیم رایدر کاپ ، از موفقیت برخوردار شود ، به عنوان دستیار طرفدار پدرش ، پرسی آلیس گلف باز سابق ، در باشگاه گلف فرداند کار خود را آغاز کرد.

او اولین عنوان خود را در جام Gor-Ray 1952 ، که در آن زمان عنوان دستیار حرفه ای قهرمانی PGA بود ، به دست آورد.

آلیس تا سال 1969 به استثنای دوره 1955 در هر جام رایدر نماینده بریتانیا و ایرلند بود و در سال 1957 عنوان قهرمانی را کسب کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=55T3-7Upk2s

در سال 1958 ، قبل از اینکه سه سال بعد در مسابقات قهرمانی آزاد در رویال بیرک دیل تلاش کند در پخش با بی بی سی تلاش کند ، او در مسابقات اوپن ایتالیا ، اوپن اسپانیا و اوپن پرتغال موفق شد.

وی در سال 1975 به عنوان بازیکن بازنشسته شد و سه سال بعد مفسر اصلی BBC شد ، نقشی که بیش از چهار دهه در آن بازی کرد.

آلیس همچنین در ESPN ، ABC Sports ، سازمان پخش استرالیا و صدا و سیمای کانادا کار می کرد.