ترجمه تخصصی روانشناسی

10 شرکت برتر ترجمه و بومی سازی سال ترجمه روانشناسی
هر شغلی که به زودی شروع کنید بخشی از شما می شود. مانند کودکی که آن را پرورش می دهید ، به رشد آن کمک کنید ، هنگامی که از بین همه دست اندازها کنار آن ایستاد و هنگام شکوفایی جشن گرفت. تجارت شما قطعه ای از قلب شماست و وقتی تصمیم می گیرید جهانی شوید ، چیزی جز بهترین چیز برای آن نمی خواهید. به همین دلیل است که ما واج نیوز در حال ثبت شرکتهای ترجمه و بومی سازی خود در سراسر جهان هستیم تا شما مجبور نباشید از گزینه های موجود رنج ببرید.

از میان انبوهی از شرکتهای ترجمه ، ما این شرکتها را برای لیست آسان انتخاب کرده ایم تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام یک از اینها مناسب تجارت شما است نه اینکه ساعتها در وب گشت بزنید. این مقایسه جامع پس از یک تحقیق گسترده در بازار صورت گرفته است. ما تعداد ، سرعت و کیفیت خدمات ترجمه ، زبانهای پشتیبانی شده و تجربه کار را با هم مقایسه کرده ایم .

1. ترجمه حرفه ای بابل:
ترجمه حرفه ای بابل

بابل شاید قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات در لیست ما باشد. این شرکت مدت زیادی در بازی بوده است که مردم انتظارات زیادی از آنها دارند و تاکنون آنها موفق به انجام این کار شده اند. بهترین چیز درباره بابیلون این است که این شرکت از جمله شرکت هایی است که نرخ های رقابتی را ارائه می دهد و اطمینان حاصل می کند که کیفیت ترجمه به طرز شگفت انگیزی بالا است.

آنها نیز مانند Gengo دارای سیستم تأمین منابع گسترده هستند و مترجمان از سراسر جهان را استخدام می کنند. ترجمه ها دقیق و بسیار سازگار است. گرچه ، بابل همه صنایع را تأمین نمی کند ، اما در ترجمه های حقوقی ، پزشکی ، بازرگانی و فنی تخصص دارد. گوگل ترجمه آنها همچنین یک چرخش سریع دارند و این شرکت همچنین خدمات شبانه روزی 24 ساعته مشتری را ارائه می دهد.

2. خدمات ترجمه مریخ:
خدمات ترجمه مریخ

ترجمه مارس به سرعت به یکی از سریعترین رشد ارائه دهندگان خدمات ترجمه زبان در جهان تبدیل شده است. آنها به عنوان یکی از سریعترین شرکتهای درحال رشد ، از به روز بودن مترجمان و داشتن تجربه کافی برای ارائه ترجمه های با کیفیت ، دقیق و خاص صنعت به مشتریان اطمینان حاصل می کنند. تیم مترجمین زبان مریخ متشکل از بیش از 5000 زبان مادری است که تجربه قبلی در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در سراسر جهان را دارند.

ارائه دهنده خدمات ترجمه Mars ، خدمات خود را به بیش از 120 زبان + و 17 صنعت ارائه می دهد . Mars Translation مشتریان خود را در اولویت اصلی خود نگه می دارد و همین دلیل باعث شده است که Mars Translation بیش از 3000 ترکیب زبان داشته باشد.

این آژانس خدمات مجاز ترجمه ضمن در نظر گرفتن روندهای فعلی بازار و نیازهای فردی کسب و کار ، ترکیبی از شش سرویس را ارائه می دهد که می تواند در بسیاری از صنایع و بازارهای مختلف مورد استفاده و استفاده قرار گیرد. هدف اصلی این خدمات ارائه ترجمه هایی با کیفیت بالا ، دقیق و خاص در صنعت است که به سود تجارت و اهداف فعلی شما باشد. مریخ ترجمه فراهم می کند ترجمه مقاله خدمات ، خدمات تفسیر، وب سایت محلی سازی ، خدمات رونویسی، DTP & خدمات تبدیل فایل ، غلط گیری، زیرنویس ها و خدمات صدای بیش از . Mars Translation Services دارای سرویس های API و برنامه مخصوص خود برای Android و IOS است.

به علاوه ، نرخ آنها بسیار مقرون به صرفه است. هر پروژه مدیر پروژه خود را دارد و مشتری می تواند از طریق پورتال آنلاین یا سرویس API در مورد پروژه خود به روز باشد. همچنین ، سیستم نقل قول آنها واقعا سریع است. مشتری می تواند بلافاصله قیمت کامل پروژه و مدت زمان انجام پروژه را ببیند. بسیاری از پروژه ها در همان روز تکمیل و ارسال می شوند. اگر مشتریان پروژه های بزرگتر و مهلت محدودی دارند ، ترجمه مارس می تواند آن را ارائه دهد.

3. استاد متن:
استاد متن

TextMaster که در سال 2011 ایجاد شده است ، پیشروترین خدمات ترجمه حرفه ای است که کاملاً بصورت آنلاین در دسترس است. TextMaster با ترکیب فناوری پیشرفته و شبکه ای از مترجمان خبره تأیید شده به بیش از 50 زبان ، در حال تعریف دوباره نحوه مدیریت مشاغل به ترجمه است.

مشتریان می توانند از طریق یک پلت فرم آنلاین SaaS ، API یا طیف گسترده ای نرم افزار ترجمه متون تخصصی روانشناسی از ادغام ها و شرکا به TextMaster دسترسی پیدا کنند. بیش از 10 هزار شرکت ، از شرکت های چند ملیتی گرفته تا SMB ها ، در 110 کشور جهان ، برای بهینه سازی گردش کار ترجمه خود ، به TextMaster اعتماد دارند.

4. خدمات زبان آلتا:
خدمات زبان آلتا

ALTA بیش از 30 سال تجربه ارائه زبان و راه حل های فرهنگی به مشاغل ، سازمان های دولتی و سازمان های غیرانتفاعی دارد. خدمات زبان آلتا در سال 1980 به عنوان یک شرکت آموزش زبان تاسیس شد و در ابتدا با نام “Associated Language Associates” فعالیت می کرد. با رشد شرکت ، خدمات آنها به سرعت گسترش یافت و شامل ترجمه و آزمایش زبان شد.

با این کار ، پایگاه مشتری خدمات زبان آلتا در سراسر کشور گسترش یافت ترجمه تخصصی روانشناسی و آنها در سال 1997 نام “خدمات زبان ALTA” را به خود اختصاص دادند. از سال 2011 متعلق به کارمندان و دفتر مرکزی آن در آتلانتا ، ALTA روابط محکمی با متخصصان زبان در سراسر جهان برقرار کرده است. خدمات زبان آلتا اختصاص داده شده به ارائه خدمات با کیفیت با تجربه مشتری برتر.

5. ترجمه یک ساعته:
ترجمه یک ساعته

ترجمه یک ساعته ترجمه انسانی حرفه ای با کیفیت بالا را به بیش از 75 زبان و بیش از 3000 جفت زبان ارائه می دهد. ترجمه یک ساعته می تواند ترجمه های با کیفیت بالا را بصورت شبانه روزی ، هر روز و هر زمان ترجمه روانشناسی ارائه دهد. آنها 15000 مترجم حرفه ای از بیش از 100 كشور مختلف دارند.

آنها متخصص در ارائه ترجمه های تجاری در زمینه های مختلف از جمله حقوقی ، فنی ، وب سایت ها ، برنامه ها و نرم افزار ، بازاریابی و موارد دیگر هستند.

ترجمه یک ساعته یکی از سریعترین خدمات ترجمه حرفه ای در جهان محسوب می شود. هنگامی که مترجم شروع به کار روی ترجمه می کند ، یک تایمر شمارش معکوس زمان آماده شدن ترجمه را نشان می دهد.

6. ترجمه Cinch:
ترجمه های Cinch

CinchTranslations LLC خدمات ترجمه حرفه ای کاملی را به بیش از 90 زبان مختلف ارائه می دهد. خدمات ترجمه آنها طیف گسترده ای از انواع اسناد را شامل می شود از جمله حقوقی ، تجاری ، فروش و بازاریابی ، منابع انسانی و ترجمه عمومی اسناد.

ترجمه CinchTranslation طیف گسترده ای از زبانهای جهان را ترجمه می کند. آنها تقریباً همه انواع سندها و بیشتر زبانها را ترجمه می کنند. همه مترجمان CinchTransactions فرآیند صدور گواهینامه را گذرانده اند ترجمه متون روانشناسی و حداقل 5 سال تجربه ترجمه دارند.

7. برای ترجمه کلیک کنید:
برای ترجمه کلیک کنید

در مدت کوتاهی از تأسیس ClickForTranslation در صنعت ترجمه ، آنها شهرت زیادی از مشتریان خود کسب کرده اند.

کلیک برای ترجمه یک شرکت خدمات ترجمه دارای گواهینامه ISO است ترجمه متون تخصصی روانشناسی که خدمات ترجمه زبان را به مشتریان خود از سراسر جهان ارائه می دهد. تعداد مشتری ها هر روز بیشتر می شود که مشتریان جدید و مکرر آنها را در شرکت خود جذب کرده و آنها را در لیست برتر ما قرار داده است.

8. زبان InWhat:
به چه زبانی

InWhatLanguage به لطف شبکه گسترده ای از زبان شناسان بومی حرفه ای که از کشورهای متبوعشان برای آنها کار می کنند ، خدمات ترجمه ، تفسیر و رونویسی را به بیش از 100 زبان برای مردم در سراسر جهان ارائه می دهد ، بنابراین ارائه کیفیت و محلی و به روز ترجمه ها

برای گردهم آوردن این جامعه جهانی ترجمه تخصصی مقاله روانشناسی از استعدادهای زبانی ، آنها یک نرم افزار مدیریت ترجمه با کلاس عالی (TMS) را ایجاد کرده اند که به شرکت ها امکان می دهد تمام دارایی های چند زبانه خود را از طریق بستر اختصاصی ابر مبتنی بر ابر برای ترجمه دقیق و سریع ایجاد ، کنترل و مدیریت کنند. با هزینه کم

9. یک سیاره:
یک سیاره

One Planet مطمئناً یکی از مقرون به صرفه ترین شرکتهای لیست ما است. خدمات آنها بسیار مقرون به صرفه است و اطمینان حاصل می کنند که خدمات آنها با استفاده از ابزار CAT در حد توان خود مقرون به صرفه باشد. ترجمه تخصصی روانشناسی انگلیسی به فارسی و حتی اگر در سطح جهانی به اندازه بیشتر رقابتهایشان شناخته نشده باشند ، خدمات آنها محکم و بسیار کارآمد هستند.

و برخلاف بسیاری از همتایان آنها ، در بسیاری از صنایع و حوزه ها خدمات ارائه می دهند. بعلاوه ، آنها چندین زبان را در دامنه خود دارند ، که چیزی راجع به سرویسی می گوید که در سطح جهانی تأیید نشده است. آنها نه تنها پشتیبانی از SEO را ارائه می دهند ، بلکه تکنسین های آنها در واقع با شما کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که ترجمه های محلی One Planet ارائه می شود که در حد بالقوه خود استفاده می شود.

ترجمه های آنها برابری و دقیق است. اگر مشتری چیزی را درخواست کند ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین که در خدمات پیشنهادی وی ذکر نشده باشد ، One Planet در واقع مهلت گفته شده خدمات مورد نیاز را به مشتری ارائه می دهد. مترجم آنلاین تخصصی روانشناسی بعلاوه ، آنها همچنین یک پورتال آنلاین دارند که مشتریان می توانند با استفاده از آن به روزرسانی های پروژه های خود را مشاهده کنند ، پروژه های بیشتری ارسال کنند و پروژه های تکمیل شده را دریافت کرده و درخواست تغییرات کنند.

10. مترجمان خالص:
مترجمین خالص

این یک سرویس ترجمه به زبان است که خدمات کاملی را به مشتریان آنها ارائه می دهد. آنها محتوا ، ترجمه سنتی را بومی سازی می کنند و حتی پشتیبانی SEO را برای مشتریان خود فراهم می کنند. حوزه اصلی ترجمه آنها بیشتر فنی است و می توانند به مشتریان خود در بومی سازی محتوا کمک کنند. آنها بیشتر به سمت ترجمه نرم افزار از محصولات فنی نرم افزار ترجمه متون تخصصی روانشناسی دیگر مانند دستگاه های پزشکی و غیره استفاده می کنند.

باز هم ، این شرکت کمی گران است و بر خلاف دیگران ، روند قیمت گذاری آنها نیز کمی کند است. تیم مترجمین آنها کارآمد هستند و تلاش خود را می کنند تا بهترین نتایج ممکن را ارائه دهند. آنها خدمات خود را به 60 زبان ارائه می دهند که در مقایسه با غول های صنعت کمی پایین است. با این حال ، آنها این زبانها را عدالت می دانند و اطمینان حاصل می کنند که کیفیت ترجمه عالی است.

آنها همچنین ترجمه های تأیید شده ای را به مشتریان خود که نیازمند هستند ترجمه تخصصی روانشناسی ارائه می دهند ، بنابراین آنها دارای یک لیست کامل هستند.

کشورهای دیگر شرکت های برتر ترجمه