‘IT’S FANTASTIC’ است: در جهان اول ، انگلیس واکسن Pfizer COVID-19 را تأیید می کند

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=gdQqc6UyS4s

جون راین ، رئیس MHRA ، در جلسه توجیهی تلویزیونی از خیابان داونینگ گفت: “هیچ گوشه ای بریده نشده است” و افزود که اولین داده ها در مورد واکسن در ماه ژوئن دریافت شده و مورد تجزیه و تحلیل دقیق استانداردهای بین المللی قرار گرفته است. “ایمنی کلید واژه ماست.”

اندرو هیل ، دانشجوی ارشد تحقیق در بخش داروسازی در دانشگاه لیورپول ، گفت: “با 450 نفر از مردم آلوده به COVID-19 هر روز در انگلیس ، مزایای تصویب سریع واکسن بیشتر از خطرات احتمالی است.”

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) قرار است در 10 دسامبر تشکیل جلسه دهد و در مورد اینکه آیا مجوز استفاده واکسن از واکسن Pfizer / BioNTech را توصیه می کند و آژانس داروهای اروپایی (EMA) گفت که می تواند تصویب اضطراری برای تیراندازی را در دسامبر تأیید کند. 29.

Ugur Sahin ، مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار BioNTech گفت: “داده های ارسالی به آژانس های نظارتی در سراسر جهان نتیجه یک برنامه تحقیق و توسعه علمی دقیق و کاملاً اخلاقی است.”

BioNTech گفت انتظار دارد FDA و EMA در اواسط دسامبر تصمیمی بگیرند.

در همین حال ، مبارزان مبارزه با فقر نسبت به کشورهای ثروتمند احتکار واکسن را به هزینه کشورهای فقیرتر هشدار دادند. روملی گرین هیل ، مدیر سازمان ONE انگلیس ، گفت: “بدترین کاری که می توانیم در این لحظه انجام دهیم این است که به تعداد کمی از کشورها اجازه دسترسی به واکسن هایی از این دست را بدهند.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=6tj4V5xlfeQ

انگلیس اعلام کرد واکسیناسیون افرادی که در معرض خطر مرگ هستند از اوایل هفته آینده پس از دریافت 800000 دوز از مرکز تولید Pfizer در بلژیک آغاز می شود.