GPS خودرو چه ویژگی هایی دارد ؟

تقویت سرعت تسلا با سه %link1% موتور جت! خودرویی که حتی پس از تمامی اصلاحات ظاهری و فنی همچنان ذات قدیمی خود را از پشت زوایای تند و تیز بدنه لو میدهد اما به لطف حضور پرخوران توربو در زیر کاپوت و اضافه شدن آپشنهای قابل قبول، توانسته جذابیتهایی برای مشتریان (بخصوص دوست داران شتاب و سرعت) بوجود آورد.

ماشین و مشخصات فنی ایران خودرو دنا پلاس توربو (3.2/5) 170,122 رای مقایسه ماشین دنا پلاس توربو قیمت: 360,000,000 تومان مزایا و معایب دنا پلاس توربو مزایا شتاب مناسب، آپشنهای کاملتر از دنا ساده، گستردگی مراکز خدماتی در سراسر کشور و دسترسی آسان به قطعات یدکی، بازار دست دوم بهتر از رقبای چینی معایب حساسیت بالاتر پیشرانه توربو به شرایط نگهداری، استهلاک نسبتاً بالا، قدیمی بودن پلتفرم و نامشخص بودن ایمنی، کیفیت پایین مونتاژ بررسی اجمالی همانطور که میدانید دنا روی پلتفرم سمند توسعه یافته، پس به نوعی همخانواده یک خودرو بسیار قدیمی بنام پژو 405 محسوب میشود؛ اما با این حال اصلاح بسیاری از قسمتهای بدنه و اضافه شدن آپشنهای پرشمار باعث شده که دنا بخصوص در نسخههای کاملتر دنا پلاس و پلاس توربو، دیگر شباهت چندانی به اجداد پیر خود نداشته باشد و اندکی به خودروهای جدیدتر نزدیک شود؛ البته همچنان مشخص است که از نظر کیفیت، ایمنی، پرفورمنس و بسیاری نکات ریز و درشت دیگر مسیر بسیار طولانی در راه جهانی شدن در پیش دارد اما در شرایط تحریمی فعلی این خودرو وطنی میتواند به واسطه بهرهمندی از شبکه خدماتی گسترده و وفور قطعات یدکی، گزینهای کمریسکتر از رقبای چینی به حساب آید.

البته ممکن است رنگ نهچندان جالب قسمتهای طرح چوب و کیفیت پایین متریال مورد استفاده تا حدی توی ذوقتان بزند اما در مجموع و به نسبت رقبا میتوان طراحی کابین دنا پلاس را قابل قبول توصیف نمود. آغاز فروش فوری هفتگی ایران خودرو از هفته آینده چرا نباید باک خودرو را کاملا پر کنیم؟ جدول قیمت با موتور پیکاپ آمیکو آسنا اتوماتیک آشنا شوید پیش فروش نسخه جدید ام جی RX5 در چین آغاز شد هواپیمای نهنگ شکل سوپر گوپی؛ دستیار اصلی ناسا در پروژه آرتمیس آزادسازی قیمت خودرو؛ لغو تیر خلاص! اگر قصد خرید خودرو همسو با سبک زندگی خودتون رو دارید پیشنهاد می کنیم روی لینک زیر کلیک کنید خرید خودرو امن بدون اتلاف وقت فیلم بررسی دنا پلاس توربو بررسی دنا پلاس توربو اگر به دنبال یک خودرو سریع و پرشتاب باشید، در این رده قیمتی انتخاب چندانی پیش روی شما قرار ندارد.

البته امیدوار بودیم در مدل توربو با توجه به بهبود تواناییهای حرکتی فکری هم بحال ارتقاء ترمزها و هندلینگ ماشین بشود اما متاسفانه مسئولان ایرانخودرو به غیر از استفاده از رینگهای بزرگتر و لاستیکهای فاقکوتاهتر (که البته در بهتر شدن هندلینگ بیتاثیر نبوده) تغییر مهم دیگری روی ماشین انجام ندادهاند و در نتیجه باید بگوییم دنا پلاس توربو بیشتر برای شتابگیری در مسیرهای مستقیم مناسب است و در پیچ و خم جادهها قابلیتهای متوسطی (در قیاس با محصولات روز) از خود نشان میدهد.دنا پلاس توربو دنده ایالبته سایر خودروهای این رده قیمتی هم از این حیث عملکرد چندان افتخار آمیزی ندارند، اما بعضی از آنها (مثل بسترن B30) به لطف داشتن ESP میتوانند امنیت بالاتری به شما ارزانی دارند.