BMW برای به چالش کشیدن تسلا از SUV الکتریکی رونمایی می کند و قصد دارد در اوایل سال 2022 ایالات متحده را به بازار عرضه کند

محتوای مقاله

دیترویت – خودروساز لوکس BMW AG AG روز چهارشنبه از یک وسیله نقلیه ورزشی الکتریکی (SUV) به نام BMW iX رونمایی کرد که قصد دارد در اوایل سال 2022 برای فروش در Tesla Inc و سایر رقبا در ایالات متحده به فروش برسد.

BMW گفت که iX باید برد رانندگی 300 مایل (480 کیلومتر) داشته باشد. این کمتر از برد تخمینی رانندگی تسلا مدل X Long Range است که امتیاز آن در ایالات متحده 371 مایل است. بی ام و گفت رانندگان می توانند در یک ایستگاه شارژ سریع در 10 دقیقه 75 مایل برد داشته باشند.

BMW گفت که iX از نظر اندازه با BMW X5 SUV فعلی قابل مقایسه است. داشبورد یک صفحه نمایش منحنی و گسترده خواهد بود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=e28wiv1UFWE

iX الکتریکی وارد یک میدان سریع رشد SUV مجهز به باتری با هدف مشتریان مرفه می شود.

مدل X تسلا قبلاً با شرکت نوپای چینی Nio رقابت دارد و برند کادیلاک شرکت جنرال موتورز اخیراً از یک SUV برقی متوسط ​​به نام Lyriq رونمایی کرده است که انتظار می رود در سال 2022 به بازار عرضه شود. مرسدس بنز و فولکس واگن AG Daimler AG دارای مدل های برتر برقی هستند .

Mustang Mach-E شرکت فورد موتور در تلاش است تا بخشی از بازار علاقه مندان به عملکرد را که BMW دهه ها قبل تعریف کرده است ، در نظر بگیرد. فورد روز دوشنبه گفت که قصد دارد مدل دوم ساخته شده بر روی پایه های Mach-E را اضافه کند.