AOC به Jagmeet Singh می پیوندد تا “در میان ما” را در Twitch پخش کند

محتوای مقاله

واشنگتن ، دی سی – رهبر دموکرات های جدید دستکش خود را به اسکندریه اوکاسیو-کورتز انداخت و روابط کانادا و ایالات متحده ممکن است هرگز یکسان نباشد.

جگمیت سینگ عضو هیئت مدیره کنگره را به دور یک مسابقه “در میان ما” ، یک بازی محبوب چند نفره آنلاین به چالش کشید ، و او پذیرفت.

AOC ، همانطور که شناخته شده است ، ماه گذشته اولین بازی خود را در این بازی به صورت مستقیم پخش کرد تا تلاش کند رأی دهندگان جوانتر را برای انتخابات 3 نوامبر جذب کند ، و 439،000 بیننده خیره کننده را به خود جلب کند.

مسابقه جمعه ، که در سایت بازی آنلاین Twitch پخش می شود ، از ساعت 19 بعدازظهر به وقت شرقی آغاز می شود.

اوکازیو-کورتز 31 ساله که یک حامل استاندارد جنجالی سیاست های مترقی چپ است ، برای اولین بار به عنوان نماینده منطقه خود در نیویورک در مجلس نمایندگان در سال 2018 انتخاب شد.

از آن زمان ، او به یکی از چهره های شناخته شده در Capitol Hill تبدیل شده است ، بخشی از یک جناح مترقی دموکرات ها که شامل برنی سندرز و الیزابت وارن ، امیدهای رئیس جمهور سابق است.

“در میان ما” تیمی از فضانوردان کوچک را در تلاش برای بازگشت به زمین در برابر یکی از خودشان ، یک خرابکار ناشناس که هدفش کشتن سایر اعضای خدمه است ، قبل از اینکه آنها بتوانند کشتی خود را تعمیر کنند و غارتگر را شناسایی کنند.

“اعضای کانادایی مجلس و اعضای کنگره ایالات متحده یکدیگر را به فضا تخلیه می کنند. چه مشکلی ممکن است رخ دهد؟ ” Ocasio-Cortez در پاسخ به دعوت سینگ توئیت کرد.

“فردا می بینمت.”