48 بازیکن در حالی که NBA برای فصل جدید آماده می شود از نظر COVID-19 مثبت هستند

محتوای مقاله

لیگ چهارشنبه اعلام کرد 48 بازیکن NBA از نظر COVID-19 مثبت بودند ، در حالی که بازیکنان برای شروع فصل 21-2020 در 22 دسامبر به بازارهای داخلی تیم خود بازگشتند.

NBA گفت که 546 بازیکن را به عنوان بخشی از “مرحله آزمایش اولیه بازگشت به بازار” مورد آزمایش قرار داده است ، که بین 24 نوامبر و 30 نوامبر آغاز شد. هر کسی که آزمایش مثبت داشته باشد در انزوا قرار می گیرد تا زمانی که طبق قوانین لیگ پاک شود.

این لیگ در حالی که اواخر سال جاری پایان فصل تأخیر خود را انجام داد ، در زمینه “حباب” خود در دنیای والت دیزنی از ویروس کرونا ویروس جدید چند مسئله داشت ، اما اکنون با بسیاری از چالش های دیگر لیگ های آمریکای شمالی روبرو است دوران COVID-19.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=IyZMDXIUruo

به استثنای تورنتو رپتورز ، تیم ها در بازارهای داخلی خود در این فصل بازی خواهند کرد ، تمرینات بازیکنان از این هفته شروع می شود و تمرینات گروهی از روز یکشنبه آغاز می شود.

رپتورز ، تنها تیم کانادایی در لیگ ، به دلیل محدودیت شدید مسافرت بین المللی ، فصل خود را در تامپا ، فلوریدا آغاز می کند ، زیرا موارد COVID-19 در ایالات متحده افزایش می یابد ، جایی که بستری شدن در بیمارستان برای چهارمین روز متوالی در روز سه شنبه رکورد می زند .

NFL ، که در حال حاضر در حال بازی است ، و MLB ، که فصل کوتاه و تاخیر خود را با سری جهانی در ماه اکتبر به پایان رساند ، هر دو با تعویق های متعدد بازی و مثبت COVID-19 مواجه شدند ، زیرا بازیکنان از شهری به شهر دیگر سفر می کردند تا در یک فضای ورزشی رقابت کنند کاملاً تحت تأثیر همه گیر قرار دارد.