یکپارچه یا فقط سطل آشغال؟ به نظر می رسد مجسمه های فلزی در یوتا تخریب شده است

محتوای مقاله ادامه داشت

پس از گرفتن چند عکس ، او گفت كه برخی از صداها را از بالا دره می شنود و چهار مرد ظاهر شدند. برناردز نوشت که او دور شد تا گروه جدید بتوانند مدتی را تنها با این شی لذت ببرند ، فقط وقتی شروع به له کردن آن می کنند تماشا کنند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=3-QNcZ8cegw

برناردز نوشت: “آنها چند فشار به یکپارچه دادند و یکی از آنها گفت:” شما بهتر است تصاویر خود را داشته باشید “. “سپس او فشار بزرگی به آن داد و آن را ادامه داد و به یک طرف خم شد. او به دوستان دیگرش فریاد زد که آنها نیازی به ابزار ندارند. پسر دیگر همراه او در یکپارچه سپس گفت: “به همین دلیل است که شما سطل زباله را در صحرا نمی گذارید.”

برناردز نوشت: این شی به زودی با صدای بلند بلند افتاد و مردان سریع کار کردند تا آن را از هم بپاشند و آن را با چرخ های چرخدار جدا کنند.

یکی از این افراد به برناردز و دوستانش گفت: “هیچ ردی باقی نگذار”.

دفتر مدیریت سرزمین ایالات متحده ، که ناظر بر صحرایی است که این شی در آنجا پیدا شده است ، هفته گذشته اعلام کرد که تحقیق نمی کند زیرا این شی را ملک خصوصی می داند و بنابراین برای کلانتری محلی موضوع است.

دفتر کلانتر شهرستان سن خوان روز سه شنبه به سوالات پاسخ نداد ، اما در بیانیه ای در اوایل هفته جاری گفت که “منابع مناسبی برای اختصاص زمان زیادی” به ورود یا ناپدید شدن شی ندارد.