گفته می شود سابق متیو پری در دوران بارداری به او مواد مخدر می زد

محتوای مقاله ادامه داشت

“من تمام این پول را می گرفتم. من فقط باید رانندگی می کردم ، آن را تحویل می گرفتم ، برایش می آوردم ، رونق می گرفتم ، گاهی اوقات سه بار در روز ، گاهی اوقات من مثلاً 3000 تا 4000 دلار در روز درآمد کسب می کردم. او همیشه به من می گفت ، “پول هیچ چیز نیست”. من مثل این بودم ، “اوه خدای من”.

ادواردز به این تبلید می گوید که او حتی وقتی پری در برنامه تلویزیونی آقای آفتاب کار می کرد زایمان کرده است.

او می گوید: “یادم می آید که به پارامونت (استودیو) ، بالای دروازه می رفتم و می گفتم:” من اینجا هستم تا متیو را ببینم “. “من رانندگی می کردم و او فقط در تریلر بود. من فکر می کنم ، “چگونه می توانید در حال حاضر کار کنید؟” (اما) او معتاد فعالی نبود ، شما می توانستید تمام چهره او را ببینید ، کسی را گول نمی زد.

“(حلقه نزدیک او) نمی خواست کاری با او داشته باشد ، او به نوعی با آنها بیرون بود ، فقط به این دلیل که آنها نمی خواستند او را چنین ببینند ، این واقعا سخت بود. دوستانش مشغول کارهای سرگرم کننده و پاتوق بودند و او هرگز در این کار شرکت نکرد زیرا اینگونه بود که “متیو چگونه قرار است ظاهر شود؟” به نوعی شرم آور بود … بعضی اوقات دلم می خواست ، “چطور کسی می تواند این همه کار را انجام دهد و بمیرد”؟ 80 ویکودین در روز ، این کشنده است. “

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=TwvVHGR3wxs

پری اکنون پس از چندین بار توانبخشی هوشیار است و با دوست دختر خود ، مدیر ادبی ، مولی هورویتز ، نامزد شده است.