گزارش شده است که آزمایش Ravens QB لامار جکسون برای COVID-19 مثبت است

محتوای مقاله ادامه داشت

شیوع آن در بالتیمور پیش از این NFL را مجبور کرد تا بازی بین Ravens (6-4) و Steelers (10-0) را از شب شکرگذاری تا بعد از ظهر یکشنبه برنامه ریزی مجدد کند ، اما مشخص نیست که بازی اصلی AFC North برگزار می شود یا خیر.

اگر جکسون نتواند بازی کند و بازی هنوز یکشنبه مورد مناقشه است ، Ravens احتمالاً به رابرت گریفین سوم رجوع می کند ، که در این فصل دو پاس داده است – تکمیل 9 حیاط در هفته 1 برابر کلیولند براونز و رهگیری در هفته 4 در برابر تیم فوتبال واشنگتن. او در یک پنج حیاط برای یک حیاط عجله کرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=EtXLzeJF5Vc

Trace McSorley هفته گذشته به لیست ذخیره / COVID-19 رفت و پس از Griffin ، برنده اسبق جایزه Heisman ، تازه وارد تیم تمرین Tyler Huntley را به عنوان تنها خط حمله تیم در اختیار گرفت.

جکسون در این فصل 1948 یارد با 15 تاچ داون و شش رهگیری پرتاب کرده است. او ضمن شروع هر 10 بازی 63.4 درصد از پاس های خود را به پایان رسانده است.

تیم اعلام کرد ، روز چهارشنبه ، ریونز به عضوی از کارمندان که علائم مربوط به COVID-19 را به آنها اطلاع نمی دهد و به طور مداوم ماسک یا دستگاه رهگیری استفاده نکرده بود ، نظیر پروتکل های NFL نظم داد.

مدافعان در حال اجرا مارک اینگرام دوم و جی کی دابینز ، تکل دفاعی براندون ویلیامز ، بازیکن خط حمله پرنل مک فی ، پایان دفاع کاله کمپبل و جهاد وارد ، بازیکنان تهاجمی پاتریک مکاری و مت اسکورا ، مک سورلی و ایمان مارشال مدافع در لیست ذخیره / COVID-19 هستند.