گرامای 90 ساله ، ویلیام شکسپیر از اولین واکسن COVID-19 در انگلیس است

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این ویدیو انجام نشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=gdQqc6UyS4s

ب

سومین واکسنی که موفقیت آزمایشی داشته است ، توسط AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد ساخته شده است ، به نظر می رسد یکی از بهترین امیدها برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه است زیرا ارزان تر است و در دمای طبیعی یخچال قابل انتقال است. آزمایشات مرحله آخر نشان داد که میانگین موفقیت آن 70٪ است.

انگلیس امیدوار است تا چند هفته آینده تصویب قانونی آکسفورد / آسترا زنکا را تصویب کند.

عکسی برای شیکپیر

انگلیس واکسن Pfizer / BioNTech را برای استفاده اضطراری کمتر از یک هفته پیش تصویب کرد و آن را جلوتر از ایالات متحده و اتحادیه اروپا که در پایان سال جدا می شود ، در حال اجرا است.

دوره گذار Brexit در تاریخ 31 دسامبر به پایان می رسد و احتمال هرج و مرج در بنادر وجود دارد و هواپیماهای نظامی در حالت آماده باش قرار دارند تا وارد آن شوند.

واکسن Pfizer / BioNTech از بلژیک وارد می شود ، در حالی که لوازم اولیه AstraZeneca / Oxford shot از آلمان حمل می شود.

استیو بیتس ، مدیر اجرایی انجمن BioIndustry ، به خبرنگاران درباره تأثیر احتمالی Brexit گفت: “البته ، این پیچیدگی را می افزاید.” “اما یک برنامه قوی برای مسیرهای جایگزین و تخفیف وجود دارد.”

در کل انگلیس 40 میلیون دوز عکس Pfizer / BioNTech سفارش داده است ، که برای واکسیناسیون 20 میلیون نفر در کشور 67 میلیون نفری کافی است. در کل 357 میلیون دوز هفت واکسن مختلف COVID-19 سفارش داده است.

در میان شدت بیماری همه گیر ، واکسیناسیون روز یکشنبه ویلیام شکسپیر ، 81 ساله از وارویک شایر در انگلیس ، با طنز در شبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت.

کاربران توییتر در مورد “اهلی کردن آنفولانزا” و “دو آقای کرونا” شوخی کردند. برخی پرسیدند ، اگر مارگارت کینان بیمار 1A بود ، آیا شکسپیر “بیمار 2B بود یا 2B نبود؟”