کمپین ترامپ بیش از 2 میلیون دلار برای وکلای انتخاباتی هزینه کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

جولیانی و الیس به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

سخنگویان ستاد انتخاباتی ترامپ بلافاصله به سوالات پاسخ ندادند.

پرونده FEC ، که از 15 اکتبر تا 23 نوامبر را پوشش می دهد ، حدود 8.8 میلیون دلار هزینه را به عنوان “بازشماری” طبقه بندی کرده است.

براساس گزارش افشای اطلاعات ، مشاوره حقوقی دومین هزینه بازشماری مجدد کمپین بود. اولین بار 3 میلیون دلار بود که هزینه بازشماری مجدد نسبی در ویسکانسین را پرداخت می کرد و در نهایت باعث افزایش برتری بایدن با 87 رای می شد. سومین هزینه بازشماری بزرگ تقریباً 2.2 میلیون دلار برای تبلیغات پیامکی بود زیرا کمپین طرفداران وی را با درخواست پول بمباران کرد.

تلاش های قانونی ابزاری قدرتمند برای جمع آوری سرمایه بوده است. ستاد انتخاباتی ترامپ گزارش داد که از زمان انتخابات بیش از 207 میلیون دلار سرمایه جمع کرده است.

وکلای ترامپ به امید متقاعد کردن قضات ایالتی و فدرال برای براندازی پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در انتخابات نوامبر ، مجموعه ای از پرونده های قضایی را در ایالت های میدان جنگ آغاز کرده اند. علیرغم ادعاهای مکرر و غیرمستند رئیس جمهور مبنی بر “تقلب” بودن در انتخابات ، پرونده های دادگاه به ادعاهای محدودتری مبنی بر بی نظمی رای گیری از طریق نامه متمرکز شده است.

قضات این ادعاها را تا حد زیادی رد کرده اند. دادگاه تجدیدنظر در مدار سوم ایالات متحده هفته گذشته در پرونده ای که وی به دنبال لغو نتایج انتخابات پنسیلوانیا بود ، درمورد ترامپ رای صادر کرد و گفت: “این اتهامات نیاز به ادعاهای خاص و سپس اثبات دارد. ما هیچکدام اینجا نداریم. “