کشیش های ایرلندی که خدمات آنلاین را به عنوان “قشرهای انبوه” دیجیتالی رها می کنند ، نظرات بدی می دهند

کشیش های کاتولیک در ایرلند به دلیل فشار ناشی از بررسی های منفی نمازگزاران “قیف توده” در مقایسه خدمات کلیسا ، در طی همه گیر شدن از پخش آنلاین خدمات خود منصرف می شوند.

این سازمان به نمایندگی از کشیشان در ایرلند گفت که برخی از اعضای این سازمان در تلاشند تا با اضطراب ناشی از تقاضای آنلاین قرار دادن وزارتخانه خود در هنگام محدودیت ویروس کرونا مواجه شوند و خود را در یک مسابقه زیبایی مذهبی با روحانیان دیگر خود پیدا کنند.

ترس مرحله دیجیتال

انجمن کشیش های کاتولیک (ACP) اظهار داشت: انتظار در بین کلیساها که به صورت آنلاین گفته می شود ، تعداد زیادی نظر و بررسی ایجاد کرده است که اعضای آن را تحت فشار قرار می دهد تا عملکرد خود را ایجاد کنند و باعث ایجاد وحشت مرحله دیجیتالی می شود.

این سازمان گفت این یکی از چندین جنبه ویروسی کرونا ویروس و محدودیت های اعمال شده توسط مقامات ایرلندی است که تأثیر منفی بر کشیش های سالخورده ایرلند دارد. این یک خط کمک برای روحانیون ایجاد کرده است که از انزوا گرفته تا مشکلات مالی متحمل عوارض می شوند.

کلیساهای خالی

همانطور که در انگلیس ، کلیساها و سایر عبادتگاه ها در جمهوری ایرلند محدودیت های قابل توجهی دارند ، به همین دلیل بسیاری از روحانیون مجبور به اقامه نماز در کلیساهای خالی یا نزدیک خالی هستند.

پدر تیم هازلوود ، سخنگوی ACP ، كه كلیسای او در كورك دو كلیسا و چهار مدرسه را تحت پوشش خود دارد ، گفت كه بسیاری از روحانیون “مجبور” شده اند كه خدمات خود را به صورت آنلاین انجام دهند و تعدادی نیز متعاقباً به دلیل “قضاوت” بینندگان متوقف شدند.

پدر هازلود در اواخر ماه گذشته در نشست عمومی سالانه گروه گفت: “واقعیت این است که بسیاری از ما مجریانی نیستیم که به راحتی به این کار بپردازیم. بسیاری از این نوجوانان بسیار خودآگاه هستند. ما کچل هستیم ، ظاهری قدیمی داریم ، خیلی خوب صحبت نمی کنیم.

“و گروهی از” هاپرهای توده ای “هستند که از توده ای به توده ای دیگر می روند و متأسفانه برخی از آنها نظراتی را منتقل می کنند که بسیار آزار دهنده است.”

“این به روده ، قلب شما برخورد می کند”

پدر هازلود با اشاره به اینکه کشیش ها ، مانند دیگران که باید با معیارهای سن رسانه های اجتماعی کنار بیایند ، نسبت به رتبه بندی تعداد پیروان خود ناراحت هستند ، افزود: “همه این موارد قضاوت ، شما می توانید آن را روشن کنید ، اما این شما را در روده ، قلب شما می زند. فکر می کنم آسیب زا بوده است. بعضی از بچه ها دیگر کارشان را متوقف کرده اند [online] زیرا آنها قادر به گرفتن آن نبودند. این یک تجربه مثبت نبوده است. ”

برخی از کشیش ها در تلاشند تا با انجام خدمات آنلاین دست و پنجه نرم کنند (AP Photo / Rick Bowmer)

در حالی که ایده کشیش هایی که از ترس صحنه دیجیتال رنج می برند ممکن است مانند یک طرح داستانی مطابق با Covid از کمدی تلویزیونی به نظر برسد پدر تد، ACP گفت اعضای آن با فشارهای متعدد ناشی از همه گیر روبرو هستند. میانگین سن یک کشیش در ایرلند 72 سال است ، بسیاری از آنها به تنهایی زندگی می کنند زیرا کلیسای کاتولیک با کاهش اندازه جماعت و پیر شدن روحانیت مقابله می کند.

درآمد

پدر هازلوود گفت كه همكارانش با مسائلی مانند كاهش درآمد كلیسا تا 60 درصد روبرو هستند و در عین حال باید خود را با پیری سازگار كنند.

وی به AGM گفت: “سطح انرژی ما در حال کاهش است. سلامتی و تناسب اندام ما به خوبی که هست نیست. ما باید تشخیص دهیم که آنچه قبلاً می توانستیم انجام دهیم ، اکنون نمی توان انتظار داشت.

“مهم نیست که به چه روشی آن را بپوشید ، شما به تنهایی زندگی می کنید. حالا شما ساعت 5 عصر در را می بندید ، ما هیچ جلسه ای نداریم ، چیزی برای شرکت در آن نداریم. واقعیت این است که بسیاری از بچه ها احساس بسیار تنهایی و گوشه گیری می کنند. ”