کریستوفر نولان با انتقاد از برادران وارنر در همان روز برنامه پخش جریانی

محتوای مقاله

لس آنجلس – کریستوفر نولان کارگردان فیلم روز دوشنبه با انتقاد از برنامه برادران وارنر برای اکران فیلم های 2021 خود در سینما و سرویس پخش جریانی خود HBO Max در همان روز ، اظهار داشت که این استودیو باید ابتدا با سازندگان فیلم مشورت کرده باشد.

نولان ، که هیجان انگیز “Tenet” اوایل سال جاری توسط برادران وارنر منتشر شد ، گفت که کار استعدادهای برتر “به عنوان یک رهبر ضرر برای سرویس پخش جریانی” استفاده می شود.

نولان در مصاحبه ای که روز دوشنبه منتشر شد ، به برنامه تلویزیونی سرگرمی امشب گفت: “چنین بحث و مجادله ای در این زمینه وجود دارد ، زیرا آنها به هیچ كسی نگفتند.”

در اعلامیه بی سابقه هفته گذشته ، برادران وارنر گفت که همه فیلم های 2021 خود ، از جمله فیلم های پرفروش فیلم هایی مانند “Godzilla vs Kong” و “جوخه خودکشی” ، از همان روزی که در سینما اکران می شوند ، به مدت یک ماه در HBO Max در دسترس خواهد بود.

“آنها برخی از برترین فیلمسازان جهان را بدست آورده اند ، آنها بزرگترین ستاره های جهان را نیز در اختیار داشته اند که سالها در بعضی موارد روی این پروژه ها کار می کردند بسیار نزدیک به قلب آنها است که قرار است تجارب بزرگ باشد. ، “نولان گفت.