کریستن استوارت در مجموعه “شادترین فصل” با COVID-19 مبارزه کرد

محتوای مقاله

Aubrey Plaza نشان داد که کریستن استوارت هنگام فیلمبرداری فیلم جدید “خوشبختترین فصل” از نظر آزمایش COVID-19 مثبت است.

دو ستاره در ماه فوریه از این پروژه فیلمبرداری کردند و اوبری اجازه داد که در اثر پیچیده شدن فیلم همبازی وی بیمار شود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=BaXrprmEpAs

وی روز جمعه در یک حضور در The Late Show گفت: “COVID-19 در صحنه ما بود.” “کریستن بیمار شد. خوب ، ما نمی دانستیم. بسیاری از مردم بیمار شدند. هفته آخر ماه فوریه بود. این منطقه بود که مردم شروع به صحبت در مورد ویروس کرونا کردند ، اما مردم به نوعی از این موضوع می خندیدند. هیچ کس نمی فهمید که چقدر جدی است. فکر می کنم گروهی از مجموعه ما مریض شدند. خدا را شکر نکردم. “

وی همچنین به استیون کولبرت ، مجری برنامه The Late Show گفت که از اینکه شخصیت وی در این فیلم به شخصیت استوارت ختم نشد ناامید شد.

وی افزود: “من آن را خیلی بد می خواستم ،” اما من چیزی را ننوشتم و کار را کارگردانی نکردم. من حاضر شدم ، کارم را انجام دادم و از آنجا بیرون آمدم. برخی موارد وجود دارد که شما فقط نمی توانید آنها را کنترل کنید.

“من امید خود را به رالی (شخصیت) قطع نمی کنم. فکر می کنم آینده درخشانی در پیش رو دارد. “

در پاسخ به نظرات طرفداران فیلم ، که همچنین می خواستند رایلی فیلم را با شخصیت استوارت ابی پایان دهد ، نویسنده / کارگردان Clea DuVall اخیراً به Elle گفت ، “اوبری پلازا شگفت انگیز است. اون خیلی عزیزم من کسی را سرزنش نمی کنم که می خواهد بیشتر او را ببیند ، اما فکر می کنم بحث کمتر در مورد فیلم است و بیشتر در مورد فلسفه شما در مورد بخشش و رشد است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=aRulPI_BAns

“شما بعد از مدت طولانی دو روز سخت را پشت سر نمی گذارید ، با یک غریبه ملاقات می کنید و برید و می دوید. حتی اگر آن شخص اوبری پلازا باشد. “