کالیفرنیا اجتماعات خصوصی را ممنوع می کند ، نیویورک بیمارستان ها را در جنگ ویروس کرونا گسترش می دهد

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=PvvRme0h2oY

فرماندار اندرو کوومو روز دوشنبه گفت: برای جلوگیری از کمبود شدید تخت بیمارستان ، مقامات بهداشتی ایالت نیویورک به بیمارستان ها دستور می دهند که ظرفیت خود را 25٪ افزایش دهند و از پزشکان و پرستاران بازنشسته می خواهند که دوباره به کار خود برگردند.

کوومو گفت ، اگر ظرف پنج روز آینده میزان بستری در بیمارستان تثبیت نشود ، غذا خوردن در داخل شهر نیویورک متوقف می شود.

دکتر آنتونی فاوسی ، که توسط بایدن بعنوان مشاور ارشد پزشکی وی در مورد ویروس کرونا مورد استفاده قرار گرفت ، هشدار داد که پس از فصل تعطیلات پایان سال ، افزایش موج در سراسر کشور می تواند بدتر شود.

بعد از اینکه میلیون ها نفر از مشاوره های تخصصی چشم پوشی کردند و برای تعطیلات روز شکرگذاری در ماه نوامبر سفر کردند ، فاوسی پیش بینی کرد که یک بار دیگر آمریکایی ها در جشن های کریسمس و شب سال نو بی پروا رفتار کنند.

افزایش تعداد کشته ها معمولاً حدود سه هفته پس از افزایش عفونت و بستری شدن در بیمارستان مشاهده می شود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=PfYFVJrqvzQ

فاوسی در کنفرانس خبری ویدیویی خود با کوومو حضور یافت و گفت: “اواسط ژانویه احتمالاً زمان بدی خواهد بود.”

بایدن ، یک دموکرات ، گفت که همه گیری را اولویت اصلی خود قرار می دهد پس از تصدی رئیس جمهور جمهوری خواه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ، از 20 ژانویه.

وزیر بهداشت الکس آذر به فاکس نیوز گفت ، پیش بینی مجوز اضطراری و واکسن اولین واکسن توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده طی روزهای آینده ، کاخ سفید میزبان اجلاس توزیع واکسن با حضور فرمانداران ، زنجیره های داروخانه های خرده فروشی و شرکت های حمل و نقل است.

آذر گفت ، هدف از این نشست “بسیار شفاف بودن و نشان دادن جهانیان بود که ما چطور همه جنبه های این توزیع را به طور جامع برنامه ریزی کرده ایم.”