کازی دیوید ، سابق پیت دیویدسون ، تقسیم دردناک کتاب جدید را به یاد می آورد

محتوای مقاله

کازی دیوید ، سابق کمدین و بازیگر پیت دیویدسون ، چند روز پس از جدایی در سال 2018 ، متوجه شد که می خواهد با آریانا گرانده زندگی کند ، دچار حمله وحشت شد.

در یک کتاب جدید از مقاله ها ، با عنوان هیچ کس این را درخواست نکرد، دختر لری دیوید در مورد پایان دردناک رابطه دو ساله اش با برنامه منظم Saturday Night Live ، درست دو روز قبل از اینکه او و خواننده 7 حلقه ها اعلام کنند که یک مورد هستند ، صحبت می کند.

كازی ابتدا با فاش كردن اینكه ابتدا دیویدسون را انداخته است ، متوجه شد كه اشتباهی مرتكب شده است و با پیت پیوست ، وی سپس قبل از انتشار عکسهای خالكوبی های پوشیده كازی خود در اینستاگرام و با دوست دختر جدیدش ، از طریق متن عاشقانه را رها كرد.

دیوید اذعان می کند که پوشش خبری عاشقانه جدید توسط رسانه ها و اظهارنظرهای متوسط ​​طرفداران گراند برای تحمل آن بیش از حد بود – و او در هنگام سفر به فارغ التحصیلی خواهرش با پدر مشهور خود دچار حمله وحشت شد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=9pe-EtXcisY

او می نویسد: “من برای تمام پرواز بطور غیرقابل کنترل در آغوش او لرزیدم” ، اعتراف کرد که وقتی آنها به مجموعه هتل خود رسیدند ، قبل از بیدار شدن از خواب “از عذاب” از خواب بیدار شد و در خواب رفت و پدرش را وادار کرد که بحث PEP.