کابل 3 متری HDMI – لوازم برقی – فروشگاه لوازم الکتریکی و الکترونیکی مهرنور

کابل HDMI طول 30 متری نوعی پورت ارتباطی است که امکان انتقال صدا و تصویر با کیفیت بالا را فراهم می کند؛ این کابل با سرعت انتقال بالا و تصاویر HD، عنوان رابط چند رسانه ای با کیفیت عالی را به خود اختصاص داده است. اگر تصاویر با کیفیت فول اچ دی را بر روی یک تلویزیون 4K تماشا کنید افزایش کیفیتی را شاهد نخواهید بود. همچنین میتوانید با متصل شدن به اینترنت مدل تلویزیون خودتان و عبارت Enable HDMI-CEC را جستجو نموده و به جای HDMI CEC از عنوانی استفاده کنید که سازنده تلویزیون به کار برده است. بهتر است از اتصالات باکیفیت استفاده کنید و استفاده از اتصالاب بی کیفیت میتواند مشکلاتی را بوجود آورد؛ برای مثال کابل نامرغوب HDMI، علت خاموش روشن شدن تلویزیون است و تفاوتی در تلویزیون سامسونگ ال جی و سونی ندارد . اما علت خرابی کابل های HDMI چیست؟ دستگاههای HDMI بیسیم یا وایرلس نیز میتوانند علت کارنکردن HDMI در تلویزیون باشند. همچنین امکان کنترل از راه دور دستگاه منبع ورودی (با استفاده از ریموت کنترل منبع در گیرنده)، از طریق پشتیبانی از ارسال سیگنال IR در LKV388Dongle ، برتری این محصول نسبت به سایر محصولات سری اکستندر کابل hdmi یونیتک کمپانی Lenkeng است.

دستگاه های جانبی که قصد اتصال به تلویزیون را دارید باید سازگاری لازم را با تکنولوژی HDR را داشته باشد. در ادامه قصد داریم یکی از بهترین کابل های انتقال تصویر این شرکت را بررسی کنیم.کابل hdmi 50 سانتی متری فرانت انتخابی مناسب برای استفاده در خانه یا محل کار است. در بروز این مشکل یا ایراد نرم افزاری است؛ که خودتان قادر به تعمیر آن هستید یا نیاز است تلویزیون خود را به تعمیرکار بسپارید اما چون بخاطر هزینه های تعمیر قصد تعمیر آن را نداشته باشید برای این مورد هم راه حل هایی داریم، تا با هزینه خیلی کمتر از تلویزیون بتوانید استفاده کنید. این عبارت به معنی واسطه مولتیمدیا کیفیت بالا است و کاربران با استفاده از این قابلیت میتواند سیگنالهای ویدیوهای رزولوشن بالا را همراه با سیستم صوتی عالی منتقل نمایند. اگر مراحل بالا هیچکدام جواب نداد، تیر آحر تنظیمات کارخانه زدن تلویزیون است؛ احتمال زیاد در این مرحله مشکل حل میشود. این روش برای مواقعی که کامپیوتر یا لپ تاپ خود را با کابل HDMI به تلویزیون نصب کنید و پیغام “no signal” را دریافت میکنید موثر است؛ با این روش به احتمال زیاد مشکل برطرف میشود.

اما فناوری hdr این مشکل را برطرف ساخته و بطور چشمگیری میزان جزئیات تصویر را افزایش می دهد و همچنین رنگ هایی دقیق و شارپ و زنده را خلق خواهد کرد. اجرای HDR در خیلی از تلویزیون های “4K Ultra HD” باعث بروز مشکل در اتصال HDMI میشود، اگر شما دارای تلویزیون (HDR (High Dynamic Range هستید، و راه حل های بالا کار نمیکند، برای عیب یابی این نکات را دنبال کنید. اگر هیچ یک از موارد بالا جواب نداد، و همچنان مشکل دارید، به احتمال زیاد مشکل نرم افزاری نیست؛ وبخش دیجیتال تلویزیون شما از کار افتاده است؛ ارزان ترین راه حل استفاده از سایر ورودی های تلویزیون با روش های زیر است، که هرکدام دارای مزایا و معایب است که در ذیر به صورت تفصیلی به آن پرداخته ایم. میتوانید از یک کابل سر آنالوگ که با سه رنگ قرمز و زرد سفید است، استفاده کنید و با استفاده از آن وسایل جانبی را به تلویزیون متصل کنید. به عنوان یک نتیجه از این روند، شما می توانید تقریبا دو برابر و یا حتی سه برابر سطح صفحه نمایش را در دسترس داشته باشید. Keep My Files را انتخاب کنید و در نهایت دستورالعمل ها را دنبال و کامل کنید.

سپس در راستای اتصال تلفن به تلویزیون اقدام کنید. علاوه براین از آنجا که هم ارسال اطلاعات از دستگاه فرستنده به صورت غیر فشرده و هم دریافت اطلاعات در دستگاه گیرنده به صورت غیر فشرده صورت می گیرد لذا کابل های HDMI نسبت به سایر کابل های مشابه از کیفیت بیشتری در انتقال صدا و تصویر برخوردار است. از دیگر مزایای اکستندر بی سیم HDMI لنکنگ مدل LKV388A نسبت به برندهای دیگر این است که بسته به فاصله (۱۰-۲۰۰متر) به طور خودکار عملکرد خود را بهگونهای تغییر میدهد که بهترین کیفیت ممکن تصویر در خروجی قابل دریافت باشد. به طور طبیعی ، اکثر متخصصان صدا با کیفیت بالا مایلند که از چنین تلاقی سیم ها جدا شوند. این سیم ها در داخل خود یک چیپ پردازشگر دارند که جهت حفط کیفیت سیگنال و جلوگیری از نویز به کار رفته است. برای نصب گوشی تبلت به تلویزیون، باید در دستگاه تنظیمات HDMI را فعال کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کابل hdmi موبایل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.