چین پیشنهاد می کند ویروس کرونا در خارج از کشور وجود داشته باشد ، از ووهان شروع نشده است

محتوای مقاله ادامه داشت

گلوبال تایمز ، یک روزنامه ملی گرایانه منتشر شده توسط People Daily ، همچنین این نظریه را که COVID-19 در خارج از چین نشات گرفته است ، ترویج کرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=rkvLilPKpTw

“از چه زمانی و از کجا ویروس شروع به گردش کرده است؟ ردیابی ویروس نمی تواند به تمام س questionsالات پاسخ دهد ، اما به احتمال زیاد ویروس قبل از ردیابی در ووهان در چندین مکان وجود داشته است. »

Zeng همچنین هفته گذشته گفت این واقعیت که اولین بار در ووهان کشف شد ، نشان دهنده قدرت سیستم پیشگیری از بیماری های عفونی در چین است که در پاسخ به شیوع SARS در سال 2002-2003 ایجاد شده است.

گمانه زنی ها و نظریه های توطئه درباره ریشه ویروس بسیار زیاد است ، که با سرکوب اولیه اطلاعات چین و مقاومت در برابر دسترسی به متخصصان خارج از کشور تقویت می شود. در ماه مارس ، سخنگوی وزارت امور خارجه پیشنهاد كرد كه ارتش آمریكا ویروس را به ووهان بیاورد.

وانگ یی ، مشاور ارشد دولت چین ، همچنین اظهار داشت که مشخص نیست که این ویروس از چین منشا گرفته است یا خیر ، در حالی که وزارت خارجه گفته است که این منشا یک موضوع علمی است و کشورهایی را که چین را به عنوان منبع معرفی می کنند ، سرزنش می کند ، از جمله ایالات متحده و استرالیا

زنگ و رسانه های دولتی چین به مقاله ای که توسط موسسه ملی سرطان ایتالیا منتشر شده استناد می کنند که می گوید آنتی بادی های COVID-19 در نمونه های بیماران سرطانی که در اکتبر سال گذشته به آنجا منتقل شده بودند ، پیدا شده است.