پنج روش پیروزی جو بایدن می تواند بر کانادا تأثیر بگذارد

محتوای مقاله ادامه داشت

در بایدن ، سایر رهبران غربی احتمالاً متحد بیشتری برای نهادهای بین المللی مانند سازمان بهداشت جهانی و ناتو پیدا خواهند کرد. اعتقاد عمومی بر این بود که ترامپ در آستانه بیرون کشیدن آمریکا از آن اتحاد نظامی قرار دارد و س questionsالات جدی درباره آینده آن ایجاد می کند.

سکوی بایدن خواستار نقش فعالتر ناتو و بازگشت به ایالات متحده است که با همپیمانانش در زمینه تهدیدهای جهانی همکاری بیشتری داشته باشد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=f4Hvuj1RGFU

سیاست

چند ماه قبل از آنكه باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین آمریكا از سمت خود برود ، وی در مجلس عوام كانادا سخنرانی كرد كه به طور گسترده به عنوان واگذاری مسئولیت سیاست های مترقی به ترودو تعبیر می شود.

بعدها خود او همین صحبت را در اواخر همان سال در اتاوا کرد ، جایی که به ترودو گفت جهان برای حمایت از نظم لیبرال بین المللی روی او حساب می کند.

بایدن که در آن زمان به عنوان معاون رئیس جمهور خارج می شد ، گفت: “Vive le Canada … زیرا ما به شما بسیار سخت احتیاج داریم.”

با بازگشت بایدن ، ستاره بین المللی ترودو ممکن است کم رنگ شود. در کانادا ، دشمنانش ممکن است فضای تنفسی بیشتری داشته باشند.

از دست دادن ترامپ می تواند آنچه را که یک حمله سیاسی متداول علیه محافظه کاران در سال های اخیر بوده است – که آنها صرفاً سعی در تحمیل رویکرد ترامپ به سیاست کانادا دارند – کاهش دهد و به آنها فضای سیاسی برای ترویج محافظه کاری کانادایی بدون سایه ترامپ را بدهد.