پری بلارد به دنبال انتخاب مجدد به عنوان رئیس مجمع ملل اول نخواهد بود

محتوای مقاله ادامه داشت

نخست وزیر جاستین ترودو روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری در اوتاوا گفت که بلارد یک رهبر خستگی ناپذیر و مدافع ملل اول است.

ترودو گفت: “مردم من در سراسر كشور به رسمیت شناختن و بزرگداشت سالها خدمت فداكارانه وی به جوامع ملل اول به من پیوسته اند.”

وی گفت: “ما برای پیشبرد اولویت های مشخص شده توسط ملل اول ، از جمله ایمن نگه داشتن جوامع ملل اول از این همه گیری ، به همکاری با رئیس ملی ادامه خواهیم داد.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این ویدیو انجام نشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=MTNu7aHZ_uc

بلگرد گفت که وی در مجمع عمومی آنها ، که عملاً این هفته برگزار می شود ، پس از آنکه تابستان سال گذشته به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد ، سخنرانی خواهد کرد.

وی گفت: “من هم هیجان زده خواهم شد و هم مضطرب خواهم بود ، اما بیش از همه به کاری که با هم انجام داده ایم افتخار می کنم.” “ما هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم ، بنابراین بیایید با هم برای اولویت های ملل اول تا آخر مبارزه کنیم.”

قبل از تبدیل شدن به رئیس ملی ، بلگرد 58 ساله به عنوان رئیس منطقه ای AFN در ساسکاچوان و رئیس فدراسیون ملل هند ساسکاچوان فعالیت می کرد. وی همچنین یک مشاور و رئیس اولین ملت خرس سیاه کوچک در ساسکاچوان بود.

رئیس ملی هر سه سال یکبار برای هدایت AFN انتخاب می شود ، یک سازمان حمایت سیاسی که بیش از 600 سازمان ملل را در کانادا نمایندگی می کند.

در مجمع عمومی خود ، که از روز سه شنبه آغاز می شود ، AFN قرار است از دولت بخواهد تا نابرابری هایی را که ملت های اول با آن روبرو بوده اند برطرف کند و از آموزش ایمن و با کیفیت بالا ، منابع و زیرساخت های مراقبت های بهداشتی و سایر موارد پشتیبانی کند.

همچنین انتظار می رود این سازمان شورای پیشکسوتان ملل اول را برای ارتقا the شناخت مشارکت کهنه سربازان ارتش و RCMP در کانادا از طریق آموزش و توسعه و نگهداری پایگاه داده از سربازان پیشکسوت ملل ایجاد کند.

این داستان با کمک مالی فیس بوک و همکار مطبوعات خبری کانادا تولید شده است.