پرند سیستم تولید کننده دوربین مداربسته

پرند سیستم تولید کننده دوربین مداربسته

پرند سیستم تولید کننده دوربین مداربسته

امروزه هر کسی برای تأمین امنیت محیط خود نیاز به یک دوربین مدار بسته با کیفیت دارد. دوربین مدار بسته در مکانی که برای همه قابل رؤیت نمی‌باشد نصب می‌شود و برای هر سروری نیز نمایش داده نمی‌شود. اما کیفیت دوربین مدار بسته می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در عملکرد آن بگذارد و باید حتما از برندهای معتبر خریداری شود. پرند سیستم یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده دوربین مدار بسته می‌باشد که با محصولات با کیفیت خود توانسته به راحتی جایگاه خوبی میان مردم در بازار پیدا کند. برای اینکه بتوانیم هنگام خرید دوربین مدار بسته انتخاب خوبی داشته باشیم باید عواملی را مورد توجه قرار دهیم.

معیارهای خرید دوربین مدار بسته

اما هنگامی که برای خرید دوربین مدار بسته اقدام می‌کنید باید معیارهایی را در نظر بگیرید تا بتوانید خریدی مناسب و مطابق با نیازهای خود داشته باشید. امکانات و قابلیت‌هایی که یک دوربین مدار بسته دارا باشد در قیمت آن نیز تاثیزگذار خواهد بود پس باید در انتخاب معیارها دقت کنیم.

لنز دوربین مدار بسته

یکی از معیارهای مهم در خرید دوربین مدار بسته لنز آن می‌باشد که به دو دسته ثابت یا Fixed و متغیر یا Varifocal تقسیم می‌شود. این دو لنز با هم تفاوت‌هایی دارند که در کیفیت دوربین تاثیر می‌گذارد به عنوان مثال دوربین‌های مدار بسته که لنز ثابت دارند نمی‌توانند میدان دید خود را تنظیم کنند اما در دوربین‌هایی با لنز متغیر این امکان وجود دارد.

قابلیت دید در شب

قابلیت دید در شب نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در دوربین مدار بسته می‌باشد. این قابلیت در دوربین‌های مدار بسته به دو بخش رنگی و سیاه‌سفید تقسیم می‌شود که می‌توانند تاثیر مهمی در عملکرد دوربین بگذارند. تصاویری که هنگام نبود نور کافی با دوربین‌های مدار بسته دارای قابلیت دید در شب گرفته می‌شود وضوح بیشتری دارد و می‌تواند کاربردی‌تر باشد.

کیفیت تصاویر ثبت شده

کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین مدار بسته نیز دارای اهمیت بسیار زیادی هنگام خرید آن می‌باشد. عوامل مختلفی می‌توانند کیفیت تصاویر دوربین را تعیین کنند اما رزولوشن می‌تواند مهم‌ترین آن‌ها باشد. برای اینکه بتوان تشخیص داد رزولوشن دوربین چند است باید به مشخصات آن مراجعه کرده و به عددی که کنار مگاپیکسل نوشته شده توجه کرد. به عبارتی هر چقدر این عدد بالاتر باشد یعنی دوربین از کیفیت تصاویر بالاتری برخوردار است.

برند

برندهای زیادی در سراسر جهان وجود دارند که اقدام به طراحی و تولید دوربین مدار بسته می‌کنند. اغلب این برندها سال‌های سال است که در حال عرضه انواع دوربین مدار بسته هستند و برای همه شناخته شده می‌باشند. خرید دوربین مدار بسته از یک برند معتبر و شناخته شده که کیفیت محصولات آن‌ها تأیید شده باشد دارای اهمیت بالایی است زیرا می‌تواند عملکرد و طول عمر دستگاه خریداری شده را تضمین کند که یکی از این برندهایی که محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند پرند سیستم است.

ویژگی‌های یک برند معتبر

ویژگی_های یک برند معتبر

حالا که با معیارهای مهم در خرید یک دوربین مدار بسته آشنا شدیم و دانستیم که خرید از یک برند معتبر می‌تواند تا چه میزان اهمیت داشته باشد بهتر است با ویژگی‌های یک برند معتبر آشنا شویم.

·         دارای پروانه کسب: یک برند معتبر باید از ابتدای فعالیت خود مجوزها و تأییدیه‌هایی که دارای اهمیت هستند را کسب کند. اعتماد به برندهایی که دارای پروانه کسب هستند راحت‌تر است زیرا آن‌ها دارای تعهداتی هستند که باید رعایت نموده و به آن پایبند باشند.

·         دارای شماره سریال بر محصولات خود: هنگام خرید یک محصول از یک برند معتبر، شما کالا را به صورت پلمپ شده و همراه با شماره سریال دریافت می‌کنید که توسط این شماره می‌توانید اصالت کالای خود را استعلام گرفته و از گارانتی آن نیز اطلاع حاصل کنید. این شماره سریال برای هر کالایی به صورت اختصاصی می‌باشد.

·         دارای محصولات متنوع و با کیفیت: یک برند معتبر همچون برند پرند سیستم دارای محصولات متنوع و با کیفیت می‌باشد که می‌تواند خریدی عالی محسوب شود. همچنین این محصولات دارای قیمت مناسبی نیز هستند که امکان خرید را برای همه اقشار جامعه فراهم می‌کند.

سخن آخر

سخن آخر

امروزه وجود دوربین مدار بسته با کیفیت برای اغلب محیط‌ها الزامی ‌می‌باشد. اما هنگام خرید یک دوربین مدار بسته باید معیارهای مختلفی را بررسی کرد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند در کیفیت تصاویر و ویدئوهای ثبت شده تاثیر گذار باشد.خرید از یک برند معتبر همچون برند پرند سیستم می‌تواند تمام نیازهای شما را به یک دوربین مدار بسته رفع کرده و به شما کمک کند خریدی متناسب با نیاز محیط داشته باشید.

 

منبع: پرند سیستم