پدر بریتنی اسپیرز همچنان محافظه کار باقی می ماند – در حال حاضر

محتوای مقاله ادامه داشت

جونز گفت: “این قلب لین را شکسته است که می بیند این به اینجا رسیده است … (sic).” “لین معتقد است که اکنون زمان آن است که با توجه به شرایط درخواست بریتنی تازه شروع شود.”

قاضی پنی سرانجام تصمیم گرفت جیمی را به عنوان مدیر محافظه کار کناره گیری نکند ، اما اجازه داد “پایین جاده” موضوع بیشتر مورد بحث قرار گیرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=SUXXOdJh-8c

این حکم ساعاتی پس از انتشار گزارش منتشر شد که بریتنی تصمیم پدرش را در مورد افزایش حقوق “رادیکال” به مدیران سابق تجارت خود در گروه ورزش و سرگرمی Tri Star سال گذشته زیر سوال برد.

طبق اسناد دادگاه به دست آمده توسط TMZ ، در ابتدا با روسای Tri Star قرارداد 5٪ در ازای درآمد ناخالص مربوط به سرگرمی وی بسته شده بود ، اما در نوامبر 2019 ، 11 ماه پس از اعلام بریتنی برای ایجاد “وقفه کاری نامحدود” ، آنها مجدداً مذاکره کردند از طریق ایمیل به جیمی معامله کنید.

آنها توافق کردند که نرخ کمیسیون را در 5 درصد حفظ کنند ، اما همچنین حداقل 500000 دلار آمریکا برای سالانه درخواست کردند – درخواستی که جیمی تأیید کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=TAnF1q1KooM

بریتنی استدلال می کند که پدرش باید این “اقدامات جدید بنیادین” را به چالش می کشید و عدم انجام این کار تقریباً 310،000 دلار برای خدمات ارائه شده در مقایسه با مبلغی که تحت قرارداد قبلی پرداخت می کرد ، برای او هزینه داشت.

این بررسی مالی پس از مشخص شدن نمایندگان Tri Star از نقش خود در دارایی بریتنی استعفا داده می شود.

جیمی ماه گذشته شخصی را به نام مایکل کین استخدام کرد تا به عنوان مدیر تجارت نوازنده عهده دار شود – بدون اینکه ابتدا با دخترش مشورت کند ، و این اختلاف در روابط آنها را عمیق تر کند.

بریتنی از مسئولان مالی Bessemer Trust Company می خواهد كه اداره املاك او را به عهده بگیرند ، در حالی كه او از جودی مونتگومری ، مدیر مراقبت كه به طور موقت به عنوان محافظ شخص خود مشغول به خدمت است ، درخواست كرده است كه در این نقش باقی بماند.