پائولینا Porizkova پس از صدور گذرنامه دچار “شکست عصبی کامل” شد

محتوای مقاله ادامه داشت

“من فکر می کنم این یک داستان واقعاً خنده دار خواهد بود – به زودی ،” پیش از آنکه فاش کند که در یک معالجه “فانتزی اسپا” برای بهبودی از عقب ماندگی های اخیر سلامت روان خود را درمان می کند ، ادامه داد و دوباره با شرکت خود راحت باشد .

او گفت: “این هفته ، من عقب نشینی می کنم.” “یک هفته در یک مرکز آبگرم مجلل به سختی تنها می ماند و سختی سختی ندارد. من در موقعیتی شگفت آور ممتاز هستم که می توانم بروم. با این حال ، رفتن توسط خودم تجربه ای بدیع خواهد بود.

“در ذهن من ، رفتن به مدت یک هفته به تنهایی واقعاً مرا پاک می کند ، وقتی به روزهای آینده فکر می کنم ، مثل اینکه قصد دارم به کما بروم. مثل اینکه من به نوعی در زندگی ام شرکت نخواهم کرد. فکر می کنم این ایده تسکین باشد. البته می دانم ، در عوض با هیچ کاری جز خودم سر و کار نخواهم داشت … من کاملاً از شبکه دور خواهم ماند و امیدوارم که برای جنگهای آینده مجهزتر بازگردم. هفته آینده همه را می بینیم! “

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=vNjIiySXJF0

پوریزکووا هنگام مرگ اوکاسک در جریان دادرسی طلاق بود ، حتی اگر 30 سال پس از گره خوردن آنها هنوز در خانه زناشویی خود با هم زندگی می کردند.

وی بعداً فهمید که نوازنده وی را از اراده خود کوتاه کرده است و او مجبور به خارج شدن از املاک منهتن آنها خواهد شد ، اگرچه او اقدامات قانونی را برای مبارزه برای دستیابی به سهمی از املاک Ocasek ، به ارزش حداقل 5.1 میلیون دلار آغاز کرده است.