وودی ترامپ ، رودی جولیانی ، پس از موج لابی گری قانونگذاران ، برای COVID-19 مثبت است

محتوای مقاله ادامه داشت

جولیانی بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

وی پیشگام تلاش گسترده ترامپ برای لغو شکست در انتخابات 3 نوامبر خود به جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب دموکرات از طریق دادخواستهای قضایی بوده است. ترامپ و جولیانی بارها و بارها برخلاف شواهد ادعا کرده اند که نتیجه آن با تقلب گسترده مخدوش شده است.

مقامات ایالتی و فدرال بارها گفته اند که هیچ مدرکی از کلاهبرداری در مقیاس قابل توجهی وجود ندارد.

جولیانی روز پنجشنبه به جورجیا سفر كرد و در آنجا از قانونگذاران ایالتی خواست تا پس از درخواست های مشابه در میشیگان در روز چهارشنبه و آریزونا در روز دوشنبه ، مجوز پیروزی بایدن را متوقف كنند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=jxxbnwubFSQ

ترامپ و بسیاری از همکاران نزدیک وی از توصیه مسئولان بهداشت عمومی برای ماسک زدن و جلوگیری از ازدحام جمعیت برای جلوگیری از انتقال بیماری تنفسی ، که با نزدیک شدن به زمستان به میزان قابل توجهی در ایالات متحده رسیده است ، خودداری کرده اند.

جولیانی ، که پس از حملات 11 سپتامبر 2001 ، برای رهبری خود نمایشی بین المللی به عنوان “شهردار آمریکا” ایجاد کرد ، در زمان دولت ترامپ با مشکلات حقوقی فزاینده ای روبرو شده است.

دادستان های فدرال در منهتن در حال بررسی معاملات تجاری جولیانی در اوکراین بوده اند و دو همکار به نام های لو لوپارناس و ایگور فرومن به اتهام نقض مالی در کارزار انتخاباتی متهم شده اند.

جولیانی اتهام کیفری نداشته و تخلف را رد کرده است. پرناس و فرومن خود را بی گناه دانسته اند.