ونتورث میلر با “Prison Break” کار کرد و شخصیت های مستقیم را بازی کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

در این پیام ، او قدردانی خود را از طرفداران قدیمی خود نشان داد ، اما ابراز تمایل کرد تا از دیگر پیروان LGBTQ در برابر واریولاریو محافظت کند که افراد مرتباً در بخش نظرات صفحه خود ارسال می کنند.

او اصرار كرد: “من نگران خودم نیستم.” “من نمی توانم در این فضا” مورد آزار و اذیت قرار بگیرم. من بیش از حد قدرت دارم ‘حذف. مسدود کردن. از کار انداختن.’ و غیره. اما من احتمال دیدار بچه های بی تفاوت از اینجا را که اخیراً از کمد خارج شده اند و یا ایده را کاوش می کنم جدی می گیرم … نمی خواهم آنها در معرض گاوها قرار بگیرند -. “

سپس میلر دلایل خود را برای خروج از فرار از زندان توضیح داد: “با یک یادداشت مرتبط … من بیرون هستم. از PB رسما

“نه (به دلیل) ایستا بودن در شبکه های اجتماعی (اگرچه این موضوع را بیشتر مورد توجه قرار داده است). من فقط نمی خواهم شخصیت های مستقیم بازی کنم. داستان های آنها گفته شده است (و گفته شده است) ، “او نوشت.

“بنابراین. دیگر مایکل نیست. اگر از طرفداران این نمایش بودید ، به امید داشتن فصل های دیگر … من درک می کنم این ناامید کننده است. متاسفم.

“اگر داغ هستید و اذیت می شوید (به این دلیل) عاشق یک مرد مستقیم تخیلی می شوید که توسط یک همجنسگرای واقعی بازی می شود … این کار شماست.”

مقامات فاکس ، شبکه پشت این سریال ، هنوز در مورد این خبر توضیحی نداده اند ، اما همبازیان او خیلی سریع حمایت خود را نشان دادند.

“همسر سرگرم کننده ای بود. چه سواری بود ، “اظهار داشت: پورسل. “استدلال خود را کاملاً پشتیبانی و درک کنید. خوشحالم که این تصمیم را برای سلامتی و حقیقت خود گرفته اید. پست ها را ادامه دهید … عاشق برادر. “

و عضو انجمن سارا وین کالیس اضافه کرد ، “با سپاس از همه کارهایی که با هم انجام دادیم و با عشق عمیق ، حمایت خود را از این انتخاب ابراز می کنم.

“برای همه طرفداران ، این را بدانید: بازیگران زندان فرار از زندان یک فضای دوستانه است. ما در کنار – و در میان – دوستان و خانواده خود در جامعه LGBTQ + با پشتیبانی کامل از حقوق و کار هنری آنها ایستاده ایم. همیشه. همیشه “