وزیر مسکن ترامپ ، بن کارسون و دستیار وی برای COVID-19 مثبت است

محتوای مقاله ادامه داشت

یک منبع آگاه در این باره گفت که آلودگی بوسی “وی را از روند تصمیم گیری” خارج می کند ، در تلاش برای چالش انتخابات ، بخشی از این دلیل است که او نمی تواند از نظر جسمی در ستاد انتخاباتی باشد و نه در دفتر بیضی.

سخنگوی کاخ سفید اظهار نظر در مورد مسائل بهداشتی مربوط به کارمندان دولت را رد کرد.

خود ترامپ آزمایش مثبت داشت و در اوایل ماه اکتبر با COVID-19 در بیمارستان بستری شد. تعدادی از کارکنان و همچنین همسر و پسر ترامپ نیز آزمایش مثبت داشتند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=CqEPKQW7bgY

یک منبع آگاه از این وضعیت روز جمعه ، همراه با چند کارمند دیگر ، به رویترز گفت که مارک میدوز ، رئیس ستاد کاخ سفید ، که اغلب در ملاقات های عمومی بدون استفاده از ماسک ظاهر می شود ، تشخیص داده شد.

کارسون ، میدوز ، استیو منوچین وزیر خزانه داری ، الکس آذر وزیر بهداشت و تعدادی دیگر از مقامات و دستیاران ارشد کابینه ترامپ در کاخ سفید برای مهمانی شب انتخابات در روز سه شنبه حضور داشتند.

یک منبع آگاه به رویترز گفت ، بوسی ، که روز جمعه برای هدایت تلاش های ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در چندین ایالت میدان نبرد که نشان می دهد جو بایدن دموکرات را به سختی پیروز شده است ، نیز در مهمانی شب انتخابات شرکت کرد. باسی روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری ققنوس حاضر شد و از جداول آرا انتقاد کرد.

بوسی ، که در سال 2016 معاون مدیر مبارزات انتخاباتی ترامپ بود ، رئیس گروه سیاسی محافظه کار Citizens United است. طبق گفته یک منبع آگاه ، مانچین آزمایش منفی خود را ادامه داده است.