ورزشکاران حرفه ای ذینفع اصلی معافیت های منافع ملی در مرزها

محتوای مقاله ادامه داشت

چندین وزیر و مقامات ارشد بهداشت عمومی می توانند معافیت ها را مجاز کنند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=MgDoH0RXOL0

قوانین اولیه بسته شدن مرزها به این معنی بود که فقط کارگران ضروری و لیست بسیار محدودی از اعضای خانواده شهروندان مقیم دائم می توانند وارد کانادا شوند.

اعضای خانواده هایی که مشمول این معافیت ها نمی شوند ، از جمله فرزندان بزرگسال ، همسران قانون عادی ، پدربزرگ و مادربزرگ و خواهر و برادر به طور فزاینده ای از تعطیل شدن ابراز داشتند ، و خاطرنشان کردند که آزادی کافی حتی برای پرونده های دلسوزانه ، مانند اینکه اعضای خانواده نزدیک به مرگ هستند ، داده نشده است.

مندیچینو در ماه اکتبر تسلیم شد ، برنامه جدیدی را برای تسهیل ورود بیشتر اعضای خانواده به راه انداخت و یک برنامه دلسوزانه را ارائه داد و بعداً در مورد درخواست های متعهد 14 روز تصمیم گیری می شود.

نمایندگان مخالف روز چهارشنبه وی را در مورد این تعهد تحت فشار قرار دادند ، هر دو حزب دموکراتیک ملی و محافظه کاران گفتند که آنها از بسیاری از افراد که در آن مهلت تصمیم گیری دریافت نمی کنند و همچنین هیچ گونه راهنمایی از طرف وزارت در مورد زمان ممکن آنها مطلع هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع

مندیچینو قول داد موارد خاص را بررسی کند.

بعداً دفتر وی گفت كه از 29،000 درخواست ، تاكنون در مورد 19،000 تصمیم گیری شده است. حدود 80 درصد در طی 14 روز وعده داده شده به پایان رسیده است ، باقیمانده برنامه هایی که ناقص هستند یا دارای مشکلات دیگری هستند.

زمان پردازش در حال حاضر حدود 11 روز است و هفته گذشته تیم دیگری از 30 نفر به برنامه اضافه شدند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=j4ot06o7vgs