واکسن COVID-19 برای گروههای دارای اولویت در اوایل سال 2021 ؛ حباب آتلانتیک می آید

محتوای مقاله ادامه داشت

در شمال ، اتاوا متعهد شده است 19 میلیون دلار برای کمک به نوناووت در مقابله با شیوع COVID-19 خود کمک کند. روز پنجشنبه این منطقه برای اولین بار از تاریخ 6 نوامبر ، هنگامی که اولین مورد خود را اعلام کرد ، هیچ عفونت جدیدی گزارش نکرد. در حال حاضر 153 مورد فعال وجود دارد.

آلبرتا ، که اقدامات جدیدی را برای کاهش چشمگیر موارد در این هفته اعلام کرد ، 1077 مورد عفونت COVID-19 و 10 مورد مرگ دیگر گزارش کرد.

محدودیت های جدید شامل ممنوعیت اجتماعات اجتماعی در داخل خانه ها و محدود کردن غذاخوری رستوران به اعضای همان خانه است. چندین متخصص گفته اند كه اقدامات كمتر از مواردی است كه برای محافظت از سیستم مراقبت های بهداشتی استان لازم است.

گزارش سی بی سی نیوز روز پنجشنبه بر اساس ضبط صدا از جلسات و منابع ناشناس حاکی از اختلاف نظر رئیس ارشد پزشکی استان و دولت نخست وزیر جیسون کنی در برخی از جنبه های واکنش همه گیر است.

دکتر دینا هینشاو این نشت را “خیانت شخصی” و “عمیقا ناامید کننده” خواند. وی افزود که به عنوان یک مقام منتخب وظیفه ندارد که در مورد گزینه های مختلف مشاوره دهد ، اما تصمیم نهایی را نمی گیرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=ckMmWBM-3pw

در همین حال ، ساسکاچوان 299 مورد عفونت جدید گزارش داد و گفت که مرکز اصلاح ساسکاتون پس از مثبت بودن آزمایش 68 ویروس برای ویروس ، دیگر زندانیان را نمی پذیرد.

سازمان بهداشت ساسکاچوان همچنین گفت که تقریباً تمام تخت های مراقبت های ویژه استان پس از پر شدن پنج برابر ICU در بیماران COVID-19 در ماه گذشته پر شده است.

اسکات لیوینگستون ، مدیر ارشد بهداشت ، گفت: “اگر آن مرحله به مرحله ای برسد که ما در مورد کاملاً تحت فشار قرار گرفتن صحبت کنیم ، این شرایط زمان جنگ است.”

“خطر عدم وجود ویروس همین است.”

منیتوبا اعلام کرد که 70 درصد از کل 266 مورد مرگ COVID-19 این ماه اتفاق افتاده است ، زیرا در روز پنجشنبه 383 مورد جدید گزارش شده است.