“هیچ مردی بدن من را ندارد”: نامزد رابین تیک از عکس برهنه کودک دست انداز دفاع می کند

محتوای مقاله

نامزد باردار رابین تیك ، آوریل لاو گری ، پس از به اشتراک گذاشتن عکس برهنه از رشد شکم خود به صورت آنلاین ، منتقدان بدنام بدن را شلیک کرد.

این مدل که منتظر سومین فرزند خود با خواننده Blurred Lines است ، چهارشنبه پس از ژست گرفتن برهنه در حمام ، در حالی که موهایش را روی سینه های خود می مالید و یک دستش روی دست اندازهای برآمده اش می چرخد ​​، عکس سلفی آینه ای را در اینستاگرام منتشر می کند. از نظر

او در زیرنویس نوشت: “عزیزم مامان”.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=hkh0xPRbj-w

بسیاری از پیروان او در ماه آوریل به دلیل زیبایی و اعتماد به نفس بدن او ستایش کردند ، اما واکنش های منفی نسبت به مادر باردار که تمام آنلاین را ممنوع کرده بود وجود داشت – و او خیلی زود منفورهای خود را به جای آنها قرار داد.

بعد از یک ترول اظهار داشت: “دختر !! شما چه کار می کنید؟ “، او پاسخ داد ،” چمن زنی؟ به نظر می رسد که من چه کار می کنم ؟؟؟ “

کاربر اینستاگرام پاسخ داد: “aprillovegeary به نظر می رسد که شما خیلی زیاد (sic) کار می کنید !!!” “بدن شما برای این است که شوهر شما دنیا را نبیند”.

آوریل با پاک کردن اظهارات ، پاسخ داد: “من شوهر ندارم ؟؟؟؟؟ همچنین هیچ مردی مالک بدن من نیست. “

و وقتی یکی دیگر از پیروان اصرار داشت که “هرگز” عکسی برهنه را به طور عمومی به اشتراک نمی گذارد و پیشنهاد کرد که آوریل باید انحناهای خود را زیرپوش نگه دارد زیرا او “بچه ها و یک بچه بابا” دارد ، مادر آینده با خونسردی اخراج می شود ، “خوب برای شما” .

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=1WcavMJrLrA

آوریل و رابین که از سال 2015 خواستگاری خود را آغاز کردند ، در حال حاضر پدر و مادر دختران میا ، دو ساله و لولا ، 21 ماهه هستند ، در حالی که شخص متخلف پسر 10 ساله جولیان را نیز با همسر سابق خود ، بازیگر نقش اول ، پائولا پاتن مشترک است.