هولفیلد تایسون را صدا می کند تا دوباره به رینگ برگردد

محتوای مقاله

اوندر هولفیلد روز سه شنبه مایک تایسون را صدا زد و گفت وقت آن است كه دو قهرمان سابق وزن منفی وزن در مسابقات سنگین وزن به رینگ برگردند تا رقابت های خود را كنار بگذارند و میراث ها را تسویه كنند.

چالش Holyfield پس از آن اتفاق می افتد که تایسون 54 ساله در یک مسابقه نمایشگاهی روز شنبه در لس آنجلس که رای مساوی اعلام شد ، بر روی جونز جونیور 51 ساله سلطه داشت.

خواستگاری درگیری با جونز جونیور “تنظیم” هولفیلد ، تایسون را مورد تمسخر قرار داد و از او خواست که نبردی را که می خواهند ببینند به جهان ببخشد.

Holyfield در بیانیه ای گفت: “دیگر هیچ بهانه ای.” “این مبارزه ای است که باید برای هر دو میراث ما اتفاق بیفتد.

“شنبه شب شما گفتید که آماده جنگ با من هستید ، پس قرارداد را امضا کنید و وارد رینگ شوید ، تایسون.

“جهان منتظر است و اکنون شما هستید. من آماده ام.”

در دوران نخست خود تایسون و Holyfield که اکنون 58 سال دارد ، دو بزرگترین تساوی بوکس بودند.

آنها دو بار با Holyfield برنده مبارزه اول در یازدهمین دور TKO شدند ، در حالی که هنگامی که Tyson به دلیل گاز گرفتن یک تکه از گوش حریفش رد صلاحیت شد ، مسابقه دوم با جنجال پایان یافت.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=6VXa4ferGL0

هنگامی که تایسون در اوایل سال جاری گفت که او آماده است تا برای یک مسابقه خیریه در یک مسابقه خیریه به رینگ برگردد Holyfield دست خود را بالا برد اما مروجین جونز جونیور را انتخاب کردند.

هوليفيلد گفت: “طرف من سعي كرد جنگ را رقم بزند و ما چيزي جز بهانه نگرفتيم.” “حالا می بینم که چرا او قبل از اینکه به جنگیدن با من فکر کند ، می خواست یک مبارزه هماهنگ را انجام دهد.

“روی جونز یک حریف محلی خوب برای مایک بود اما جنگ با من یک رویداد جهانی خواهد بود و تنها جنگی که هر کسی می خواهد ببیند جنگ بین ما است.

“هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نباید آن را عملی کنیم.”