همسر سابق فیل کالینز ادعا می کند که وی نتوانست به تقسیم املاک احترام بگذارد و در بدبختی زندگی می کرد

محتوای مقاله

راکر فیل کالینز متهم شده است که از توافق شفاهی برای به اشتراک گذاشتن مالکیت برابر عمارت میامی ، فلوریدا با همسر سابق خود اوریان سیوی متهم شده است.

این زوج سابق در ابتدا پس از 9 سال ازدواج در سال 2008 از هم جدا شدند اما در سال 2015 با یکدیگر آشتی کردند تا اینکه اوایل سال جاری دوباره از هم جدا شدند.

سیوی دوباره عشق پیدا کرد و در ماه آگوست با مرد جدید خود ، تاجر توماس بیتس ازدواج کرد و ظاهراً او را به محوطه ساحل میامی منتقل کرد و باعث شد کالینز خواستار تخلیه اموالش شود.

ماه گذشته ، دو طرف به توافق رسیدند كه سیوی و بیتس تا اواسط ژانویه پد را ترك كنند ، اما سوئیسی تبار همچنان در دادگاه به مبارزه با سابق خود ادامه می دهد و حالا ادعا می كند كه او قول داده است كه به او مالكیت بخشی از 40 میلیون دلار خانه.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=vNjIiySXJF0

در روزنامه های دادگاه به دست آمده توسط TMZ ، سیوی ادعا می كند كه كولینز 5 سال پیش هنگامی كه دوباره عاشقانه خود را از سر گرفتند ، به او پیشنهاد داد و اظهار داشت كه اگر از شوهر آن زمان خود ، چارلز فواد مژاتی علامی ، سازنده املاك ، طلاق بگیرد و از سهام خود در سایر املاك میامی خود منصرف شود. در جزیره سانست ، به ارزش 20 میلیون دلار ، او مالکیت عمارت جدید آنها 50-50 را به اشتراک می گذارد.