همسر الیوت پیج ، اما پورتنر ، می خواهد هویت جنسیتی خود را “خصوصی” نگه دارد

محتوای مقاله

همسر بازیگر الیوت پیج می خواهد هویت جنسیتی خود را “خصوصی” نگه دارد پس از تصمیم ستاره جونو برای “بیرون آمدن” به عنوان تراجنسی و غیر دودویی.

نامزد اسکار ، که قبلاً با نام الن پیج شناخته می شد ، روز سه شنبه هنگامی که نام جدید خود را اعلام کرد و خواستار استفاده از ضمایر “او” و “آنها” شد ، خبرساز شد.

همسر او ، اما پورتنر ، سریعاً از او تعریف و تمجید کرد ، اما او از سوالات مطرح شده در مورد تنظیمات شخصی خود استقبال نمی کند ، و او روز چهارشنبه به جدول زمانی داستان Instagram خود مراجعه کرد تا این موضوع را روشن کند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=1E_0RnICQs4

به گزارش دیلی میل ، این رقصنده و طراح رقص نوشت: “هویت جنسی ، ضمایر و جنسیت من خصوصی است و جای بحث ندارد.”

“دوست دارم انرژی مورد بحث در مورد هویت من برای پرداختن به بحران آب و هوا یا به اشتراک گذاشتن منابع برای حمایت از LGBTQIA2 + (لزبین ، همجنسگرایان ، دوجنسگرایان ، ترانس ، کویر ، س Questionال کردن ، بین جنسیت ، همجنسگرایان ، Twospirit ، غیر دودویی و همه جنسیت) باشد. بجای.”

وی افزود: “من از پاسخگویی ، عشق و پشتیبانی بسیار سپاسگزارم.”

پورتنر همچنین پس از مقایسه با دیزی ریدلی ، بازیگری که شخصیت را در مجله علمی تخیلی به تصویر می کشد ، با استفاده از این پست چند “واقعیت سریع” در مورد خود را به اشتراک گذاشت ، و اصرار داشت که “او ری از جنگ ستارگان نیست”.

وی همچنین شغل خود را به عنوان “رقصنده / طراح رقص کانادایی” به جای “معلم رقص نیویورک” روشن کرد ، ادعا می کند عنوان استفاده شده در مطبوعات “عمیقا تحریک کننده” او برای ترک کنسرت در سال 2017 است.

این زوج در سال 2018 ازدواج کردند.