همانطور که Moderna می گوید واکسن م effectiveثر است ، کانادا در موارد COVID به نقطه عطفی جدید نزدیک می شود

محتوای مقاله ادامه داشت

در همین حال ، شرکت بیوتکنولوژی مدرنا آمریکا روز جمعه اعلام کرد که تا پایان ماه مارس 125 میلیون دوز از جمله 15 تا 25 میلیون دوز برای کشورهای غیرآمریکایی در دسترس خواهد داشت.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=tcQJfUR2w3g

Moderna گفت واکسن پیام رسان RNA خود نشانه هایی از تولید ایمنی پایدار نسبت به COVID-19 را نشان می دهد و کانادا – اولین کشوری که قرارداد خرید واکسن خود را امضا کرد – از اولین گروه ها دوز دریافت می کند.

حداقل 20 میلیون دوز برای کانادایی ها تضمین شده است و اتاوا گفته است که این کشور انتظار دارد در اولین زایمان های خود دو میلیون دوز دریافت کند.

Moderna همچنین می گوید داده های جدید اولین آزمایش بالینی کوچک خود نشان می دهد که بیماران هنوز سه ماه پس از دریافت دوز دوم واکسن ، علائم ایمنی خوبی از خود نشان داده اند.

ترودو خواستار تأیید دقیق تر زمان های تحویل واکسن های احتمالی را تأیید کرد اما گفت که برای کانادایی ها مهم است که قبل از شروع زایمان در سال جدید ، روی کاهش تعداد موارد متمرکز شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که اتاوا آماده حمایت از استانهایی است که با گسترش روبرو هستند اما از اقتدار خود فراتر نمی رود. آلبرتا تحت فشارهای فزاینده ای قرار دارد و از نظر سرانه در کشور پیشرو است.

این رکورد یک روز با ثبت 1854 مورد جدید ، حتی بیشتر از انتاریو ، در یک روز ثبت کرد.

“اکنون زمان آن نیست که یکدیگر را سرزنش کنیم یا انگشت خود را نشان دهیم. اکنون زمان آن است که ما به کار خود ادامه دهیم. ”ترودو روز جمعه گفت.

“هر مرحله از کار ما هدایت استانها یا قضاوت استانها نبوده است. حضور در آنجا برای حمایت از آنها بوده است. و ما همانطور که برای حمایت از مردم در سراسر کشور در آنجا هستیم ، برای حمایت از مردم آلبرتا خواهیم بود. “