‘نوع تنهایی’: آمریکا روز شکرگذاری تغییر یافته در COVID را جشن می گیرد

محتوای مقاله ادامه داشت

آسیا فورمن ، که برای افزایش آگاهی در مورد مسائل بهداشت روان با خواهرش یک موسسه غیرانتفاعی تاسیس کرد ، بعد از ظهر پنجشنبه در تلاش بود تا 500 بشقاب مرغ ، ماکارونی و پنیر ، یام و سبزیجات را در واشنگتن دی سی به پایان برساند.

وی گفت: “ما می خواستیم تا آنجا كه ممكن است به مردم غذا بدهیم تا بوقلمون در بودجه نباشد.” وی افزود: “بسیاری از مردم به دلیل ابتلا به COVID نتوانسته اند مشاغل جدیدی برای تأمین هزینه های خانواده خود پیدا كنند. این تقصیر آنها نیست. “

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=0yFyLJC7PJU

بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19 در ایالات متحده در روز چهارشنبه به بیش از 89000 رکورد رسید و کارشناسان هشدار دادند که تجمع در تعطیلات می تواند منجر به جهش مجدد موارد و مرگ شود.

به گفته اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده ، با وجود مشاوره مراکز کنترل بیماری برای ماندن در خانه ، نزدیک به 6 میلیون آمریکایی از جمعه تا چهارشنبه با هواپیما سفر کردند. این تعداد کمتر از نصف مدت مشابه سال گذشته است.

بسیاری از آمریکایی ها ماه هاست که عزیزان خود را ندیده اند و گردهمایی سالیانه را برای غلبه بر خطرات احتمالی آنقدر مهم می دانند.

مارگارت بولارد ، مدافع عمومی در آتلانتا ، گفت كه او و همسرش از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، كه بلافاصله پس از تولد پسر 9 ماهه اش رخ داده ، هرگونه احتیاط را انجام داده اند. آنها از خانه خود در ماریتا ، جورجیا ، به کارولینای شمالی رانندگی کردند تا شکرگذاری را با همسرانش سپری کنند ، که در محدود کردن احتمال قرار گرفتن در معرض COVID-19 نیز به همان اندازه کوشا بودند.

بولارد ، كه از همكاران گروه فیس بوك برای گرجی های “با آگاهی كوید” است ، گفت: “همانطور كه ​​دوست داریم برخی دیگر از اعضای خانواده را ببینیم ، می دانیم كه با این كار خطر بسیار بزرگتری را متحمل خواهیم شد.”