نماینده کانادا می گوید ، کووریگ ، اسپاور در زندان چین “الهام بخش” و “قوی” است

محتوای مقاله ادامه داشت

“بدیهی است که ما از اینکه نتوانستیم حتی به صورت مجازی دسترسی پیدا کنیم بسیار ناامید شده ایم زیرا تا آنجا که می دانیم. . . ویروس از طریق تلویزیون عبور نمی کند. “

دولت چین کووریگ و اسپاور را به جاسوسی متهم کرده است اما دولت کانادا می گوید بازداشت آنها خودسرانه است و بارها خواستار آزادی آنها شده است.

بارتون گفت این فقط کانادا نبود که توسط چینی ها از دیدار زندانیان متهم در پرونده های امنیت ملی منع شد. ایالات متحده و انگلیس با محدودیت های مشابهی روبرو شدند.

هنگامی که بارتون توانست آنها را ببیند ، گفت که او قادر به بررسی وضعیت جسمی و روحی آنها است.

بارتون که از طریق پیوند ویدیویی در حال شهادت از پکن بود ، گفت: “آنها قوی هستند.” “با دیدن هر دوی آنها بسیار تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.”

اسپاور در یک زندان در شهر داندونگ در نزدیکی مرز کره شمالی نگهداری می شود در حالی که کووریگ در زندان منطقه پکن است.

“این چیز عجیبی است. ما به این مکانها پرواز می کنیم یا در مورد پکن به سمت آنها می رانیم. و من می دانم که مایکلز (به معنای واقعی کلمه) به نوعی در آن طرف دیوار است ، اما شما می دانید ، دو تلویزیون بزرگ دارید. ” “این مثل این است.”

هدف اصلی بارتون از شهادت توصیف سفر سه روزه دولت چین به تبت بود که وی و نه دیپلمات غربی دیگر در ماه اکتبر انجام دادند. وی گفت همچنان نگران وضعیت حقوق بشر در آنجا است و آنها فقط آنچه را كه چینی ها می خواستند مشاهده كردند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Pbh7e0oO_O4

حتی اگر منطقه ، مانند پکن ، پایتخت پکن باشد ، پر از دوربین های امنیتی است ، اما بارتون گفت که او چندین بار سرگردان شده و با مردم محلی دیدار می کند بدون اینکه دولت چین درگیر امور باشد.