نظرسنجی می گوید ، ترامپ در انتخابات دو برابر حمایت جامعه LGBTQ + را انجام داده است

محتوای مقاله

گزارش شده است که دونالد ترامپ در تلاش ناموفق خود برای پیروزی در دوره دوم ریاست جمهوری ایالات متحده در اوایل ماه جاری ، در یک آمار جمعیتی شگفت آور پشتیبانی خود را دو برابر کرد.

براساس اخبار پینک ، بر اساس نظرسنجی های انجام شده توسط ادیسون تحقیق برای استخر انتخابات ملی ، تعداد افراد LGBTQ + که به ترامپ ، نامزد جمهوری خواه رای دادند ، دو برابر تعداد کسانی بود که چهار سال قبل به او رأی دادند. این مطالعه نشان می دهد 28٪ از افراد LGBTQ + به ترامپ رأی داده اند ، در حالی که 14٪ در سال 2016 بود.

این اعداد در مقایسه با LGBTQ + افرادی که به نامزد دموکرات ، جو بایدن رأی دادند ، کم رنگ است. این نظرسنجی می گوید 61٪ از رأی دهندگان LGBTQ + بایدن را به عنوان گزینه خود برای ریاست انتخاب می کنند.

در ماه سپتامبر ، یک نظرسنجی از 1200 مرد همجنسگرای آمریکایی نشان داد که 45 درصد قصد داشتند به ترامپ رأی دهند ، علی رغم این اعتقاد که سیاست جمهوری خواهان کاملاً ضد LGBTQ است. همین نظرسنجی 51 درصد از بایدن پشتیبانی کرده است.

نظرسنجی دیگری که توسط برنامه همسریابی همجنس گرایان انجام شد ، نشان داد که 66٪ از رای دهندگان + LGBTQ بایدن را ترجیح می دهند در حالی که 34٪ از ترامپ حمایت می کنند.

بیشتر رای دهندگان همجنسگرا در ایالات متحده به طور سنتی به دموکرات رای داده اند.