میلواکی ، براکس باکس برای بازداشت غیرقانونی به توافق رسیدند

محتوای مقاله

استرلینگ براون ، نگهبان NBA روز دوشنبه توافق کرد دادخواست خود را علیه شهر میلواکی ، ویسکانسین ، به مبلغ 750،000 دلار حل و فصل کند ، پس از اینکه یک افسر پلیس در هنگام دستگیری در ژانویه 2018 به دلیل تخلف در پارکینگ ، از Taser بر روی او استفاده کرد.

براون ، که در میلواکی باکس بازی می کند ، در دادخواست تشکیل شده در ژوئن 2018 گفت که افسران بیش از حد از زور استفاده کردند و حقوق متمم چهارم وی را هنگام دستگیری نقض کردند.

تصاویر بادی کمری که برای عموم منتشر شد ، نشان داد که چندین افسر او را روی زمین می کشند و سپس از یک Taser روی او استفاده می کنند. وکیل مدافع شهر میلواکی گفت که در ابتدا به براون مراجعه کردند زیرا او در دو مکان پارک معلول در یک فروشگاه والگرین پارک کرده بود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Rn6EeY0gJiA

پس از تحقیق در مورد این حادثه ، رئیس وقت پلیس میلوکی ، آلفونسو مورالس عذرخواهی کرد و گفت که افسران درگیر “ناشایست” عمل کرده اند.

براون ، یک مرد سیاه پوست که در دور دوم توسط Bucks در سال 2017 انتخاب شد ، پس از انتشار فیلم cam-cam گفت: “شرایطی مانند من و بدتر از آن هر روز در جامعه سیاه رخ می دهد.”

وی افزود: “وجه مشترک در همه این شرایط نژادپرستی نسبت به جامعه اقلیت بوده است.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZXV_1J-eQkc

حل و فصل پیشنهادی ، که اولین بار Athletic گزارش داد ، در انتظار تصویب شورای مشترک شهر است. این مطابق با “پذیرش نقض قانون اساسی و تعهد به منظور ایجاد تغییراتی در روشهای عملیاتی استاندارد اداره پلیس میلواکی” است ، مطابق نامه 4 دسامبر از دفتر دادستان شهر میلواکی به شورا.

دفتر دادستان شهر و اداره پلیس میلواکی بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.