میراندا لمبرت برنده جایزه فیلم CMA در اوایل سال فیلم می شود

محتوای مقاله

میراندا لمبرت ، سوپراستار کشور پس از به ثمر رسیدن زودهنگام جوایز CMA برای ویدئوی سال ، یک تعجب دیرهنگام تولد را تجربه کرد.

این خواننده روز سه شنبه 37 ساله شد و صبح روز چهارشنبه ، ساعاتی قبل از آغاز جوایز تلویزیونی در نشویل ، تنسی ، از وی به عنوان افتخار بهترین فیلم سال برای تبلیغات Bluebird رونمایی شد.

این خبر در برنامه صبحانه آمریکا صبح بخیر آمریکا اعلام شد ، که طی آن مشخص شد که کارلی پیرس و لی بریس برای آهنگ موفق خود ، امیدوارم اکنون خوشبخت باشید ، عنوان رویداد موزیکال سال را به خود اختصاص داده اند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=R4MwBC6unSA

قرار بود همکاران در طول نمایش اصلی آهنگ را اجرا کنند ، اما پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا برایس مجبور به خم شدن شد. چارلز کلی بانوی A وارد صحنه خواهد شد تا به جای آن آهنگ را با پیرس بخواند.

پیرس با جشن گرفتن این خبر با پیروان شبکه های اجتماعی خود ، در اوایل روز چهارشنبه هنگامی که متوجه شد برنده جوایز CMA است ، ویدیویی را از شکستن خود به اشتراک گذاشت.

وی در توییت خود نوشت: “leebrice و من رویداد موسیقی سال را برنده شدم.” “این لحظه ای بود که من فهمیدم که در تلفنهای شخصی که داشتم به تلفن هق هق می کردم.”