میترال – مرکز تحقیقات دریچه قلب

دریچه هایی که با جنس پلاستیکی میباشند در سیستم های هواساز و کولر ها مورد به کارگیری قرار می گیرند. آن‌ها ممکن هست با خلط خونی (هموپتزی)، سرفه و عفونت های مکرر تنفسی شوند. ولی غالباً در همگی اتومبیل های تولیدی شرکت سایپا از روزنه گاز معمولی به کار گیری شده میباشد که سنسور دریچه گاز آن ها بر بر روی خود دریچه گاز دریچه های خطی اسلوت نصب شده است. همین سنسور حساس قلیل یا دوچندان بودن مصرف سوخت نیز رابطه مستقیم دارد و در رخ خرابی، منجر گاز میل کردن بیدلیل اتومبیل و به دنبال آن مصرف بالای سوخت میشود. در همین مدلها، سنسور مربوطه درون خود محفظهای که دریچه در آن قرار دارااست تعبیه شده است. یکی از اجزای تشکیلدهنده اهمیت در نصیب موتور اتومبیل های انژکتوری، سنسور روزنه گاز است. در بعضا خودروهای داخلی من جمله پژو ۲۰۶، سمند، دنا و یا این که رانا از جور روزنه گاز برقی به کارگیری شده است. روزنه کولر آهنی در دو جور بازاری و سفارشی ساخته و ارایه میگردد . امروزه تقریباً تمامی ماشین های وارداتی و چندین مدل خودروی داخلی از جور دریچه گاز برقی بهره میبرند. تنگی دریچه میترال منجر تجمع خون در پشت دریچه می شود و نارسایی همه موجب پس زدن خون از بطن چپ به درون دهلیز چپ می شود. تن به جهت مقابله دارای همین بیماری ماده ای ترشح می کند، در بعضی اشخاص همین ماده به قسمتهای گوناگون بدن بویژه دریچه میترال حمله کرده و سبب ساز ساخت التهاب در آن شده و در نهایت رخنه دریچه میترال باریک شده و در دراز مدت این بیماری به صورت تنگی دریچه میترال پیدایش می‌کند و به طور پیش رونده جریان خون به درون بطن مسدود می گردد. همین لخته ها می توانند باعث آمبولی شوند. یعنی این لخته ها در رگها حرکت کرده و در عروق مغز یا این که اندام ها گیر کرده و موجب سکته مغزی یا سیاه شدن اندام می گردد. چنانچه تیغه ها یا این که دمپر ثابت باشد دریچه جهت تخلیه هوا به کارگیری می شود و روی در یا دیواری که مشرف به راهرو باشد کارگزاری خواهدشد. سلول های بنیادین قلبی بر روی همین داربست ها کشت شده و در درون انکوباتور قرار می گیرد. ابتدای فرایند تشخیص بیماری دریچه میترال هم تقریبا حیاتی روش تشخیص بیماریهای قلبی دیگر یکی است.