موارد Covid در ایالات متحده افزایش می یابد و به دلیل برگزاری جشن های شکرگذاری ، آمار و ارقام می تواند بدتر شود

ایالات متحده در حال افزایش موارد ویروس کرونا است ، اما کارشناسان هشدار می دهند که کشور هنوز بدترین وضعیت را تجربه نکرده است ، زیرا بسیاری از آمریکایی ها با سفر به دیدار خانواده خود محدودیت ها را از بین بردند.

در هفته منتهی به 6 دسامبر ، 15000 نفر به دلیل ویروس جان خود را از دست دادند – بالاترین میزان در طی یک دوره هفت روزه از آوریل.

بر اساس تجزیه و تحلیل رویترز ، تعداد موارد جدید ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس پس از سقوط در هفته گذشته هنگام بسته شدن مراکز آزمایش برای شکرگذاری ، با 19 درصد افزایش به 1.4 میلیون نفر رسید. در طول یک هفته تقریباً هر روز 194000 مورد جدید گزارش می شود.

اما دکتر آنتونی فاوسی ، متخصص ایمونولوژی و متخصص بیماری های عفونی در ایالات متحده ، نشان داد که موارد در هفته های آینده و تا سال جدید حتی بیشتر می شود.

‘Blip from Thanksgiving’

به گفته CBS ، وی گفت که آمارهای فعلی Covid-19 حتی “تلنگر شکرگذاری” را نیز قبول نکردند.

“بنابراین ما در حال بدست آوردن این تعداد سرسام آور موارد جدید هستیم و [hospitalisations] حتی قبل از اینکه ما مسئولیت کامل تعطیلات شکرگذاری را احساس کنیم. “

وی با بیان اینکه رفتار افراد در طول کریسمس و سال نو می تواند منجر به افزایش مجدد موارد شود ، گفت نیوزویک: “من فکر می کنم ژانویه وحشتناک خواهد بود ، زیرا شما مجبور خواهید بود موج شکرگذاری را بیش از حد بر کریسمس تحمیل کنید.”

بیش از روز شکرگذاری ، که در 26 نوامبر رخ داد ، میلیون ها خانواده از توصیه های مقامات بهداشتی برای جشن گرفتن فقط با اعضای خانواده خود صرف نظر کردند و به سفر در کنار یکدیگر در سراسر کشور پرداختند.

سفر هوایی در ایالات متحده در اواسط ماه مارس در روز یکشنبه پس از شکرگذاری با بالابردن 1.17 میلیون نفر در اداره امنیت حمل و نقل به بالاترین سطح خود رسید.

آقای فاوسی ، که رئیس جمهور منتخب جو بایدن آن را به عنوان مشاور ارشد پزشکی Covid-19 اعلام کرده است ، به CNN گفت که ایالات متحده “احتمالاً فقط در آغاز کار است” که در نتیجه موارد بعدی را می بیند.

محدودیت های

روز دوشنبه ، برخی از افراد در کالیفرنیا ، در سواحل غربی این کشور ، با تلاش برای کاهش سرعت گسترش Covid-19 ، پس از مشاهده رکورد 30،000 مورد جدید در روز گذشته ، با محدودیت های جدید جدی برای ماندن در خانه روبرو شدند.

با توجه به محدودیت های مداوم اجتماعی ویروس کرونا ، رانندگی به روشی محبوب برای افراد برای نمایش های تعطیلات در ایالات متحده تبدیل شده است (عکس: گتی)

به مدت سه هفته ، اجتماعات خصوصی به هر اندازه در مناطق خاص ممنوع شده و افراد باید از ماسک صورت استفاده کنند.

در ساحل شرقی ، در نیویورک ، مردم را به ممنوعیت غذاخوری در رستوران داخلی تهدید کردند. از بیمارستانها خواسته می شود ظرفیت تختخواب خود را 25 درصد افزایش دهند.

ایالات متحده با بیش از 14.9 میلیون مورد بیشترین تعداد ویروس کرونا را در جهان دارد. همچنین طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، این بالاترین میزان مرگ و میر را دارد ، با بیش از 283000 نفر جان خود را به دلیل ویروس از دست می دهند.

گزارش اضافی توسط آژانس ها