‘من آنچه را دیدم دیدم’: وزیر فدرال رزرو مخالف برخورد ناگهانی مرد اینوک درب کامیون نیست

محتوای مقاله ادامه داشت

تیمون تونو ، شهردار کینگایت ، به مطبوعات کانادایی گفت که تا تحقیقات داخلی RCMP نمی تواند درباره بازداشت اظهار نظر کند. کمیسیون رسیدگی و شکایات غیرنظامی برای RCMP نیز در حال تحقیق است.

تونو گفت RCMP روز سه شنبه با او ملاقات کرد تا در مورد یافته های گزارش خدمات پلیس اتاوا بحث کند ، اما او هنوز نمی تواند در این باره صحبت کند.

وی گفت: “آنها می گفتند كه نمی توانند كسی را كه این شخص را مورد ضرب و شتم قرار داده است متهم كنند زیرا آنها متوجه نمی شوند كه این شخص قانون را نقض كرده است. ما مدتی در خط بودیم و درباره آنچه اتفاق افتاد صحبت کردیم و خبر زیادی از جلسه بیرون نیامد. “

تونو گفت که او سعی کرده است به مردی برسد که در فیلم کامیون در آن ضربه دیده است اما نتوانسته است به او برسد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=7G4scXkzAbQ

مطبوعات کانادایی نیز با او تماس گرفته اند ، اما در مورد این موضوع چیزی در مورد آن خبری ندارند.

در بیانیه ای ، جورج هیكز ، وزیر دادگستری نوناووت گفت كه وی همچنین نمی تواند درمورد تحقیقات اظهارنظر كند ، اما گفت كه این دستگیری “بسیار تأسف آور بود” و “من صمیمانه امیدوارم كه فردی كه توسط وسیله نقلیه برخورد كرده حال خوبی داشته باشد.”

هیكس گفت: “من می دانم كه این رویداد باعث ایجاد نگرانی زیادی در جامعه و سراسر قلمرو شده است و می دانم كه ما كار بیشتری برای ارتقا promote آشتی بین پلیس و اینوئیت در نوناووت داریم.”

تیموتی برایان ، استاد جامعه شناسی در دانشگاه دالاهو ، گفت فارغ از نتیجه تحقیقات ، بازداشت کار پلیس خوب نبود.

“این چیزی نیست که پلیس باید به نظر برسد. اما در بیانیه پلیس اتاوا هیچ توضیحی در مورد آن وجود ندارد. من فکر می کنم این تصور ایجاد می شود که از آنجا که هیچ عمل مجرمانه ای رخ نداده است ، هیچ خطا و اشتباهی نیز صورت نگرفته است. و من فکر می کنم که این لحن خطرناکی برای تنظیم است. “