مظنون “هالیوود کان کوئین” متهم به کلاهبرداری کارگران Tinseltown که در انگلیس دستگیر شدند

به مدت شش سال ، یک کلاهبردار ملکه هالیوود لقب گرفت که در بین نخبگان فیلم ویران شد و ده ها تن از طلسم های Tinseltown.

اکنون تعقیب جهانی یک مجرم ادعایی با توانایی غیرقانونی در تقلید از شخصیت های زن پر پرواز در منچستر – با دستگیری یک مرد – پایان یافته است.

FBI یک کارزار برای ردیابی این رمز و راز ، که ادعا می شود صدها هزار پوند با حضور در نقش مدیر فیلم های زن در تماس با کارگران سخت هالیوود ، که بسیاری را به اندونزی فریب داده بود ، تأیید کرد ، هفته گذشته منجر به دستگیری یک مظنون 41 ساله در یک هتل منچستر.

اسناد دادگاه آمریكا نشان داد كه فرد متقلب مظنون به هارگوبیند تاهیلرامانی است كه ادعای تسلط وی بر صداها باعث می شود همزمان در تماس تلفنی با قربانیان خود سه شخص را جعل كند.

کاتلین کندی ، رئیس Lucasfilm و حق رای دادن به جنگ ستارگان (از جمله زنانی که ادعا می شد تاهیلرامانی تقلید شده توسط تاهیلرامانی ، که بعداً به عنوان یک تأثیرگذار اینستاگرام با تمرکز بر صحنه غذای لندن شناخته شده بود) ، وجود داشت.

تاهیلرامانی ، که مهارت های او در ابتدا محققان را به این باور رساند که با یک مرکز تماس “اتاق دیگ بخار” کار می کنند که چندین کلاهبردار را به کار گرفته است ، ادعا می شود حداقل 1 میلیون دلار (740،000 پوند) با نزدیک شدن به اهدافی مانند نویسندگان فیلم نامه و سینماگران با تغییر شغل ، کلاهبرداری کرده است. پیشنهادات ، ظاهرا از چهره های ارشد هالیوود.

در میان زنانی که گفته می شود تاهیلرامانی تقلید شده است ، که دیرتر به عنوان یک تأثیرگذار اینستاگرام با تمرکز بر صحنه غذای لندن وجود خود را نشان می داد ، کاتلین کندی ، رئیس Lucasfilm و جنگ ستارگان حق رای دادن ، و رئیس سابق استودیوی سونی ، امی پاسکال.

معامله کتاب

طبق کیفرخواست FBI ، تاهیلرامانی در سالهای اخیر فعالیت خود را فراتر از هالیوود گسترش داده بود تا زنان برجسته دیگری از جمله وندی دنگ ، همسر سابق روپرت مورداک را در بر بگیرد.

روپرت مورداک در تصویر با وندی دنگ (عکس: گتی)

بدون هیچ کنایه ای ، خشن بودن ادعای کلاهبرداری و تلاش جهانی برای به دام انداختن عامل ادعای آن هنوز هم می تواند منجر به ساخت فیلمی از این حماسه شود ، پس از اینکه ناشر HarperCollins حقوق کتابی را در مورد این موضوع نوشت.

قربانیان غالباً متقاعد می شدند قبل از اینكه تاهیلرامانی یا یك شركت از آنها بخواهد پول بیشتری دریافت كنند ، با وعده دروغین جستجوی یك مکان احتمالی فیلم یا عکسبرداری یا تحقیق درباره فیلمنامه ، با هزینه شخصی خود به اندونزی سفر كنند. طبق کیفرخواست ایالات متحده ، اگر هدف مشکوک می شد یا معامله را زیر سوال می برد ، تاهیلرامانی تهدید به “تکه تکه کردن” قربانی خود بود.

تغییر تاکتیک ها

K2 Integrity ، یک آژانس تحقیقات خصوصی هالیوود که در ابتدا تلاش برای ردیابی کلاهبردار سریال را بر عهده داشت ، گفت که مظنون را در سراسر جهان ردیابی کرده است زیرا او ادعا می کند تاکتیک های خود را اصلاح کرده است.

نیکولتا کوتسیاناس ، که تحقیقات را برای آژانس انجام داد ، گفت: “ما دیدیم که او برای یافتن قربانیان جدید به مناطقی مانند انگلیس ، استرالیا ، اروپا و چین نقل مکان می کند و در حرفه ها حرکت می کند ، دو برابر شیرین کاری ، مربیان فیزیکی ، آرایشگران ، عکاسان را هدف قرار می دهد. ، آشپزها ، ورزشکاران و محافظان امنیتی.

“با گذشت زمان ، اصل و اساس کلاهبرداری ثابت باقی ماند – ارائه فرصت یک عمر و انجام یک بازی دستکاری برای مقید نگه داشتن قربانی تا آنجا که می تواند.”

بازداشت تاهیلرامانی تا زمان درخواست رسمی استرداد از مقامات آمریکایی بازداشت شد. وی به اتهام کلاهبرداری ، سرقت هویت و توطئه روبرو است.