مسکو واکسن Sputnik V COVID-19 را برای بیشتر گروههای در معرض خطر قرار می دهد

محتوای مقاله ادامه داشت

شهردار سرگئی سوبیانین روز جمعه در وب سایت شخصی خود نوشت: “در پنج ساعت اول ، 5،000 نفر برای پرتاب ثبت نام کردند – معلمان ، پزشکان ، مددکاران اجتماعی ، کسانی که امروز بیشترین خطر را برای سلامتی و زندگی خود دارند.”

وزیر بهداشت ، میخائیل موراشکو ، اوایل این هفته در جریان ارائه جداگانه ای به سازمان ملل درباره Sputnik V ، گفت که روسیه در حال حاضر بیش از 100000 فرد پر خطر را واکسینه کرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Knp9qvLenjM

نادژدا راگولینا ، مدیر یک کلینیک مسکو ، در میان اولین افرادی که برای ورود به بازار مسکو ثبت نام کردند ، گفت که وی واکسن را می خواهد زیرا شاهد بسیاری از بیماران COVID-19 بوده است.

“این تصمیم من است … برخی از افراد نزدیک به من نیز تجربه (COVID-19) را داشته اند. به همین دلیل می خواهم از خودم ، از بستگانم محافظت کنم تا مصونیت پیدا کنم. ”او به کانال تلویزیونی دولتی روسیا -24 گفت.

مسکو ، شهری در حدود 13 میلیون نفر ، کانون شیوع ویروس کرونا در روسیه بوده است. این گزارش روز شنبه 7993 مورد جدید را گزارش کرده است ، در حالیکه این رقم در روز قبل از 6868 مورد بوده است و بسیار بالاتر از روزانه در حدود 700 مورد در اوایل سپتامبر دیده می شود.

سن کسانی که شلیک می کنند 60 سال است. افراد واجد شرایط زمینه ای بهداشتی ، زنان باردار و کسانی که طی دو هفته گذشته بیماری تنفسی داشته اند از واکسیناسیون منع می شوند.

روسیه دو واکسن COVID-19 تولید کرده است ، Sputnik V که توسط صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه پشتیبانی می شود و دیگری واکسن توسعه یافته توسط موسسه برداری سیبری ، با آزمایش های نهایی برای هر دو هنوز تکمیل نشده است.