مدیر White Sox ، تونی لا روسا ، از بازداشت فوریه به اتهام DUI روبرو می شود: گزارش ها

محتوای مقاله ادامه داشت

USA Today همچنین به استناد به یک مقام “عالی رتبه” وایت ساکس ناشناس گفت که کار لا روسا به خطر نمی افتد و هیچ نظم و انضباط باشگاهی در نظر گرفته نشده است.

ESPN جزئیات سوگندنامه دپارتمان ایمنی عمومی آریزونا در مورد دستگیری لا روسا در 24 فوریه را منتشر کرد.

پس از برخورد ماشینش با لاستیک ، لا روسا پس از برخورد به آنجا کشیده شد. گفته می شود که یک افسر صلح متوجه “بوی بد نوشیدنی های الکلی” شده و لا روسا پس از یک تست هوشیاری میدانی دستگیر شده است. افسر او را “مشاجره” توصیف کرد و گفت که لا روسا از تسلیم آزمایش تنفس ، خون یا ادرار خودداری کرد.

گزارش شده است که این افسر حکم جستجو برای انجام خونگیری را از La Russa ، 76 ساله دریافت کرده است.

افسر دادستان شهرستان ماریكوپا به ESPN تأیید كرد كه اتهامات DUI ارسال شده و پرونده پس از تشكیل پرونده برای اولین بار در حوزه قضایی اشتباه به تأخیر افتاده است.

لا روسا پس از دستگیری در سال 2007 در مشتری ، فلوریدا ، هنگامی که وی در حالی که بر روی چرخ SUV در حال حرکت بود و در یک علامت ایستاده بود خوابیده بود ، به DUI اعتراف کرد. وی بعداً در بیانیه ای گفت ، “من مسئولیت كامل رفتار خود را می پذیرم و به همه اطمینان می دهم كه درس بسیار ارزشمندی آموخته ام و این هرگز دوباره رخ نخواهد داد.”

La Russa ، چهار بار مدیر سال ، سومین برنده ترین مدیر در تاریخ بیس بال و سه بار قهرمان سری جهانی است (1989 Oleland Athletics، 2006 St. Louis Cardinals، 2011 Cardinals).

وی دارای 2،728-2،365 سابقه مدیریت شغلی است ، اما پس از بازنشستگی پس از سری جهانی 2011 ، تیم اصلی لیگ را مدیریت نکرده است.