مدودف Raonic را صعود کرد تا به فینال مسترز پاریس برسد

محتوای مقاله

پاریس – دانیل مدودف ، سومین راند روس ، روز شنبه با پیروزی 6-4 7-6 (4) قاطعانه مقابل میلوس راونیچ کانادایی به فینال مسترز پاریس رسید.

مدودف در یک فضای خفه در منطقه برسی ، جایی که این مسابقات بدون تماشاگران در میان محدودیت های دولت برای جلوگیری از افزایش موارد COVID-19 در فرانسه برگزار می شود ، 31 برنده را به 12 خطای غیر اجباری رساند.

بازیکن 24 ساله ، که با از دست دادن 5 مسابقه قبلی خود به پاریس آمده بود ، 3-3 شکست خورد زیرا راونیچ یک خطای غیرمجاز دیگر را انجام داد.

سپس هر دو در سرویس قوی باقی ماندند و مدودف که شش امتیاز از 7 امتیاز استراحت را نجات داد ، در اولین فرصت خود با سرویس به موقع و والی توپ را باز کرد.

رائونیک در یازدهمین بازی از ست دوم سرویس را کنار گذاشت اما او مستقیماً شکست خورد تا به یک تساوی ناگهانی برسد که در آن دیگر از همه چیز خارج شده بود ، و مدودف آن را با یک ضربه سرهم بندی کرد.

“در برخی لحظات مهم ، او راهی پیدا کرد که کمی بیشتر متجاوز باشد. او کمی بیشتر دیکته می کرد ، “گفت Raonic. “من سعی داشتم سرعت را تغییر دهم. اما شاید من کمی دیر ریتم آن را پیدا کردم. “

در چهارمین فینال خود در یک رویداد مسترز ، مدودف پس از شکست دادن رافائل نادال با نتیجه 6-4 با نتیجه 7 بر 5 مقابل الکساندر زورف ، چهارمین گزینه آلمانی به مصاف هم می رود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=_lmGi-P9NzQ