مارادونا از بیمارستان مرخص می شود و به کلینیک توانبخشی منتقل می شود

محتوای مقاله

بوئنوس آیرس – وکیل مدافع وی به خبرنگاران گفت ، دیگو مارادونا بازیکن بزرگ فوتبال آرژانتین روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص می شود و به یک کلینیک بهبودی منتقل می شود و در آنجا تحت درمان الكل قرار خواهد گرفت.

بازیکن سابق ناپولی و بوکا جونیورز سه شنبه گذشته به دلیل هماتوم ساب دورال ، لخته شدن خون در مغز ، تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت.

سپس وی به دلیل علائم ترک ناشی از پرهیز ناگهانی از الکل ، بیش از حد انتظار در آنجا نگه داشته شد.

با این حال ، ماتیاس مورلا گفت که مربی 60 ساله Gimnasia y Esgrima بیمارستان را ترک خواهد کرد و مستقیماً به یک مرکز توان بخشی می رود که فقط به چند دوست نزدیک اجازه دسترسی دارد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=OZ8ZSxfFiME

مورلا در خارج از کلینیکی که در حال بهبود است به خبرنگاران گفت: “دیگو کامل است و می خواهد تحت توانبخشی قرار گیرد و او قرار است امروز (بیمارستان) را ترک کند.”

“خوبی این است که دیگو با هم است ، دیگو محکم است.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=ICQ9q7lM0Ys

مدت زمان بستری شدن در بیمارستان آخرین مورد ترس از سلامتی برای این ستاره جذاب و جنجالی بود که در سال 1986 با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام دوران محسوب می شود.

مورلا گفت: “دیگو شاید سخت ترین لحظه زندگی خود را پشت سر گذاشته باشد و من فکر می کنم این یک معجزه بود که آنها این خونریزی را در مغز او یافتند که می توانست برای او هزینه زندگی را به همراه داشته باشد.”