لیبرال ها از معاملات و برنامه های توزیع واکسن COVID-19 دفاع می کنند

محتوای مقاله ادامه داشت

دولت های سراسر کشور همچنین در حال کشف این هستند که چه کسی ابتدا ایمن سازی می شود.

دکتر ترزا تام ، رئیس بهداشت عمومی کانادا ، گفت که طبق آنچه دانش در مورد بیشتر در معرض خطر COVID-19 نشان می دهد ، مرحله اولیه واکسن ها باید به افرادی که در موقعیت های پرخطر مانند بیمارستان ها و خانه های مراقبت قرار دارند ، برود. وی افزود ، دسته بعدی باید براساس سن توزیع شود و بزرگترین آن در قسمت جلوی خط است.

ترودو از ورود به جزئیات ، از جمله اینکه آیا باید یکی از اولین مایه کشی ها باشد ، خودداری کرد و گفت: “او برای تعیین صحیح جمعیت اولویت دار ، به متخصصان اعتماد خواهد کرد.”

در همین حال ، نخست وزیر گفت که دولت فدرال در حال افزایش کمک به دو جامعه شمالی است که با COVID-19 دست و پنجه نرم می کنند.

صلیب سرخ کانادا در حال اعزام متخصصان به جامعه عمدتاً اینویتی آرویت در نوناووت است که ده ها مورد را مشاهده کرده است ، در حالی که رنجرز کانادایی نیز در منطقه اول Hatchet Lake در شمال ساسکاچوان مستقر می شوند.

این اقدامات در حالی صورت می گیرد که استانها روز سه شنبه هزاران مورد جدید را در سراسر کشور همراه با دهها مورد مرگ دیگر گزارش کرده اند.

آلبرتا ، استان با بالاترین میزان COVID-19 – 223 در هر 100000 نفر – گزارش از 1307 مورد جدید و 479 نفر در بیمارستان. پیش بینی های بهداشتی فاش شده نشان می دهد که بستری شدن در بیمارستان در اواسط ماه دسامبر با 161 نفر تحت مراقبت های ویژه می تواند تا 775 نفر افزایش یابد.

برایان پالیستر ، نخست وزیر مانیتوبا ، گفت: محدودیت در مجامع عمومی و مشاغل آزاد در استان ، جایی که افزایش روزانه موارد پس از افزایش ماه گذشته کاهش یافته است ، ممکن است در زمستان باقی بماند ، زیرا سیستم مراقبت های بهداشتی همچنان ادامه دارد.

این استان همچنین اعلام کرد که پس از تعیین محدودیت های شدید در اجتماعات عمومی و الزام به تعطیلی مشاغل غیر ضروری ، هفته گذشته 100 بلیط به افرادی که از دستورات بهداشت عمومی پیروی نمی کنند ، اهدا کرد.

یک دستور ماسک اجباری نیز برای کلیه فضاهای عمومی داخلی در یوکان اجرا شد زیرا Premier Sandy Silver طی هفته گذشته هشت مورد جدید را در این سرزمین گزارش داد و از ابتدای شیوع همه گیر ، این تعداد به 47 مورد رسیده است.