قطعات لیزر, آموزش – معرفی ورق مولتی استایل

1- ورق براق: این نوع ورق به دلیل زیبایی خیره کننده و همچنین جلوه های بصری جذابی که به محیط اطراف خود می دهد مشهور است. همانطور که قبلا اشاره کردیم این محصول به دو نوع براق و خش دار و از نظر رنگ نیز به انواع مسی، طلایی و نقره ای تقسیم می گردند. ورق های مولتی استایل در چاپ مولتی استایل طلایی و نقره ای دارای ویژگی پشت چسب دار و بدون چسب هستند که بسته به نوع محیط می توان از هر کدام استفاده نمود. این عنصر در برابر خراش و ضربه نیز مقاومت چشمگیری از خود به نمایش نمی گذارد.

یکی از ویژگی های مهم ورق مولتی استایل این است که وزن کمی دارند و خیلی راحت می توان آن را جا به جا کرد. اگر شما هم قصد خرید ورق مولتی استایل را دارید بهتر است که قبل از کمی با کاربردها و ویژگی های آن آشنا شوید که در ادامه این مطلب از سایت آریا پلکسی درمورد این موارد با شما صحبت می کنیم.

محبوبیت رنگ طلایی و نقره ای در این پلاک ها استفاده از ورق های مولتی استایل با این رنگ ها را رونق بخشیده است. در چاپ ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای بسته به متریال مصرفی در مولتی استایل رنگ زمینه تغییر نموده و هر پلاک با رنگی خاص چاپ می شود. در این مراکز از متریال های با کیفیت و دستگاه های مدرن استفاده می نمایند. از بزرگ ترین و تخصصی ترین مراکز چاپ در ایران مرکزچاپ ایران ورق مولتی استایل اصفهان کهن است. نکته مهم در زمان سفارش چاپ مولتی استایل طلایی و نقره ای استفاده از مراکز تخصصی چاپ برای این کار است.

کاربردهای مختلف ورق های مولتی استایل در دکوراسیون، استفاده از آن را به یک ضرورت تبدیل کرده است. نمونه باکس گل مربعی با ورق مولتی استایل طلایی این جعبه ها هم به صورت مکعبی قابل ساخت هستند که تنها با چند برش ساده و چسباندن کنار هم می توان آن ها را ساخت. استفاده میشود.مولتی استایل مشکی با روکش طلایی براق (آینه ای) که اصطلاحا به آن مولتی استایل طلایی براق نیز می گویند دارای خاصیت آینه ای است که به خوبی بازتاب نور را انجام می دهد. این ورق ها قدرت انعکاس بالایی در تابش نور خورشید را داشته و همچنین در بسیاری از موارد به جای پلکسی گلاس آینه ای مورد استفاده قرار می مولتی استایل استیل گیرد.