طوفان اتا به کوبا همراه با باران سیل آسا در مسیر فلوریدا

محتوای مقاله ادامه داشت

به گفته دفتر ، نوارهای بیرونی سیستم آب و هوایی ناهموار همچنان کوبا را شلیک می کنند ، و از روزهای آینده از شرق به غرب حرکت می کنند ، همچنین انتظار می رود سیل در هاوانا نیز رخ دهد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=AhHa32-DSE4

رسانه های دولتی تصاویری از کارگران را نشان می دهند که در مرکز کوبا درختان افتاده را از جاده ها بیرون می کشند در حالی که رئیس اتحادیه برق کوبا خورخه سپرو گفته است که برخی از قطع ها وجود دارد اما به نظر نمی رسد که شبکه به طور قابل توجهی آسیب دیده باشد.

نوارهای بیرونی اتا نیز در روز یکشنبه بر جامائیکا تأثیر می گذارند و گزارش می شود که در کوههای حومه پایتخت کینگستون رانش زمین رخ داده و جاده را صعب العبور کرده و ساکنان را منزوی می کند.

طبق گفته دولت ، جامائیکا نیز مانند کوبا حدود سه هفته باران شدید را تجربه کرده و حداقل 18 میلیون دلار خسارت به جاده ها و زیرساخت ها و همچنین 13 میلیون دلار خسارت کشاورزی وارد کرده است.

در منطقه مرکزی گواتمالا ، آلتا وراپاز ، رانش زمین تازه تلاش های نیروهای امدادی را برای حفر گل و لای با عمق 15 فوت (15 متر) برای رسیدن به خانه های مدفون که در آن حدود 100 نفر ناپدید شده اند ، متوقف کرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=VaA-vnXAGpA

مرکز ملی طوفان آمریکا (NHC) اعلام کرد که امواج باران شدید در حال گسترش در جنوب فلوریدا و فلوریدا کیز است و طی 12 روز آینده 6-12 اینچ (152.4 میلی متر تا 304.8 میلی متر) باران در این منطقه امکان پذیر است.

NHC هشدار طوفان و هشدار موج طوفان را برای کلیدهای فلوریدا از صخره اقیانوس تا خشکی تورتوگاس ، از جمله خلیج فلوریدا صادر کرد.

براساس مرکز پیش بینی طوفان سرویس ملی آب و هوا ، عصر امروز تا دوشنبه ممکن است یک یا دو گردباد از فلوریدا در جنوب فلوریدا یا کلیدهای فلوریدا رخ دهد.